wtorek, 15 stycznia 2013

' Stay strong ♥ '

Hej słoneczka :) Dzisiaj krótko, bo ostatni tydzień przed feriami i w szkole jakaś masakra :(  Jutro mam sprawdzian z chemii i fizyki ♥ AMAZING I KNOW.






Ostatnio przeglądałam nowe kolekcje na rok 2013 i zachwyciła mnie kolekcja C&A :)

Tutaj <- link do pokazu mody :)
A tutaj trochę zdjęcia :























 A to moi faworyci :)























A wy co myślicie o nowej kolekcji? :)
Na koniec macie mój dzisiejszy outfit :























xoxo, J. 

women clothing stores online
sexy womens clothing
women clothing online 

10 komentarzy:

  1. Blair <33
    Chemia i fizyka w jednym dniu... oj współczuję.
    Fajna kamizelka ^^
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na sprawdzianach ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na testach ; >
    Kamizelka jest świetna *.*
    Pozdrawiam, Zoe ;3

    zoe-grand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To miło z Twojej strony, że pomyślałaś o kumplu. Gdybyś mogła mi na maila, który jest podany w zakładce kontakt podać jego maila, albo powiedz mu, żeby się ze mną skontaktował.

    Odwdzięczam się za obserwowanie, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka z batmanem w połączeniu z spódnicą *_* świetne :)

    http://kaillaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz ;) O Blair :D

    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog .;D Zapraszam http://paauulinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo tak, Blair jest w większości perfect <3 :)
    Dziękuję bardzo za miłe słowa!;) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥