piątek, 1 marca 2013

Weekend :)

Hej wszystkim, piszę z zacnej miejscowości mojego ukochanego :) Ogólnie żarcie, filmy, blogowanie *.* Ale jakoś dziś jestem strasznie padnięta nie wiem nawet po czym jak miałam 5 lekcji w tym jedno zastępstwo w bibliotece za wf. Dziś dostałam paczuszkę od ChocoBox i muszę się wam pochwalić co było w środku :)

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Na stronie sklepu znajdziecie specjalny dział, w którym możecie ułożyć własny tekst (KLIK) :) A jak wam się podoba nasza wyjątkowa czekoladka? Ja jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że smakuje jeszcze lepiej :) 

Na koniec wstawiam moje dzisiejsze kamerkowe foto z całuśną koszulą od Ahaishopping :) Powiedzmy jednak, że to tylko taka zapowiedź, bo koszula na pewno nie raz będzie użyta do stylizacji <3


Dobranoc kociaki :*

42 komentarze:

  1. hah Och ten weekend W końcu przyszedł :) Super paczka *.*
    Zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna koszula! *...*

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi czekoladkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadłabym takie czekoladki ; DD

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda fajnie i ciekawie.
    Witam cieplutko
    u mnie zimniuteńko
    życzę miłej soboty
    i mało roboty.
    Serdeczne pozdrowienia:))
    Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te czekoladki są bardzo smaczne, i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja siostra kiedyś ''Kocham cię'' z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ohhh przesłodkie pudełeczko :)
    ja przyznam się szczerze że ta koszula mnie powaliła...

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna koszula:)

    fotolivekate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna koszula :D Miło dostać pudełko z czekoladkami ;)
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie świetne! *o*

    + Zapraszam do mnie: fuuckingperfect.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rew. ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super koszula *o*
    Świetne czekoladki! :D

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mam ochotę na czekoladę. < 3
    Bluzka cudna, czekam na stylizację. ; >

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmmm, jakie czeekoladnik. Daj jedną (albo dwie)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna koszula! Podziel się czekoladką ;3 :D
    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, dzięki za komentarz u mnie, jasne, że obserwujemy:D ja już Cię dodałam:) wpadaj do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna koszula :) Zapraszam na nowy post.
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna koszula *.*

    edith-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula bardzo ładna =3
    Obserwuję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. koszula super :) jasne zapraszam do obserwowania
    chciałam kiedyś zamówić takie czekoladki ale jeszcze nie zebralam się do tego :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna koszula <#

    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna ta twoja koszula obserwuje i licze na to samo :) http://imtwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć!
    Muzyka to Twoja pasja? Nie wyobrażasz sobie bez niej życia? A może chciałabyś poznać nowych, ciekawych wykonawców lub poczytać opinie innych na temat przeróżnych utworów? Jeśli tak to serdecznie zapraszam Cię na bloga namuzowani.blog.onet.pl ;)
    Jeśli oprócz muzyki kręcą się także filmy i książki to koniecznie wpadnij na true-villain.blog.pl! To luźny blog o wszystkim. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.
    Przepraszam za spam, wiem, jak bardzo potrafi człowieka zirytować, ale myślę, że rozumiesz, iż czasem bez niego nie da się przekazać innym informacji o blogu. Jeśli uważasz to za stosowne, to skasuj komentarz zaraz po przeczytaniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebista koszula *.* Też chce taką :D
    Zapraszam przy okazji do mnie:
    http://zdjecie-z-marco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. very nice!!!

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za odwiedziny śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jaka cudna koszula!;)
    zapraszam do siebie na rozdanie kosmetyczne;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekolada wygląda słodko, a smakuje zapewne jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna koszula w buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥