środa, 10 kwietnia 2013

"Łap swoją gwiazdę póki na niebie się mieni."

Dziś po przetestowaniu ryżowego peelingu do ciała od Bandi, przygotowałam dla was recenzję.






























Na opakowaniu widnieje napis:
"Wygładzający peeling ryżowy nie tylko dobrze wygładza i zmiększa skórę, ale również ożywia i pobudza ukrwienie. Peeling bogaty jest w natłuszczające oleje dzięki którym odżywia skórę, likwiduje szorstkość i nadmierne zrogowacenia. Dodatkową zaletą jest piękny relaksujący zapach."

Składniki:
- Oliwa z oliwek
- Ryż
- Pestki brzoskwini

Po około dwutygodniowym testowaniu myślę, że mogę już sama powiedzieć kilka słów o produkcie. Peeling stosowałam codziennie wieczorem pod prysznicem i już mogę stwierdzić, że moja skóra stała się nieco bardziej nawilżona. Zawiera on drobinki (widoczne na zdjęciu), a po kontakcie z wodą delikatnie się pieni. Po wyjściu spod prysznica moja skóra błyszczy się i cudownie pachnie (mimo iż zapach nie jest jakiś długotrwały). Myślę, że jedynym minusem dla mnie jest cena peelingu (47zł - 200ml), mimo to daje mu:

4,5/5

Ps. Zapraszam was na mój wczoraj założony lookbook :) A wy macie tam konto?


23 komentarze:

  1. Fajnie wygląda ; D Uwielbiam takie kosmetyki < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię peelingi, a ten wygląda ciekawie. Może wypróbuję, jak wykończę swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pachnieć cudownie, kacham zapach brzoskwini<3
    tusia-alwayssmiling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno spróbuję go:)

    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post... Well done!

    http://thewritingsofaghanaiangirl.blogspot.com
    http://zoharous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi wszelkiej masy. Mmmm brzoskwinki *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! Would you like to follow each other on GFC & Bloglovin? xo

    http://freckleandstreak.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak działa to super, nie miałam nigdy tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pilling drogi, ale zasluguje na taka cene. To po nim moja skóra nareszcie odżyła ;)
    Blog bardzo fajny :D
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za peelingami ;/
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. z tego co mi wiadomo peelingow nie używa sie codziennie ;/ jak juz cos to max. 2-3 razy w tygodniu.
    jak na peeling do ciala to drogo, zdecydowanie wole darmowo i domowo - cukier + oliwka.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj od dawna produkty tej marki mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze żeby działał =D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, uwielbiam takie zapachy :)
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie się zapowiada, ale cena skutecznie zniechęca do zakupów;x

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥