piątek, 7 czerwca 2013

Dbaj o cerę z iperfumy, cz.1 :)

Pamiętacie ostatni artykuł dotyczące iperfumy.pl? Miejmy nadzieję, że tak, ponieważ właśnie dziś jego ciąg dalszy nastąpi : ) Dla tych, którzy go ominęli mam malutkie streszczenie, jednak i tak artykuł może być bardzo przydatny, zwłaszcza dla kosmetykoholiczek, jakimi często są blogerki. Zatem w ostatnim artykule opowiadałam Wam o damskich preparatach i kosmetykach, pomagających w odbudowie skóry twarzy i dbających o naszą piękną i zdrową cerę, aby pozostała ona świeża i nieskazitelna na długo. Pokazałam Wam czego i za jaką cenę możecie spodziewać się na stronie sklepu internetowego, iperfumy. Zaznaczyłam także jakich preparatów i jakich firm możemy spodziewać się w większości, dlatego dziś chcę Wam pokazać to czego jest właśnie w tej kategorii (pielęgnacja -> pielęgnacja skóry twarzy -> dla kobiet) jest najwięcej czyli kremy, które mają właśnie zamiar zadbać o nas i naszą problematyczną cerę. W kategorii kremy przeznaczone dla skóry problematycznego twarzy mamy kolejny z przydatnych podziałów. W zależności od tego, czego szukamy, możemy wybrać krem na dzień lub na noc. Choć kremy na dzień swoją ilością zdecydowanie przeważają, to myślę, że nie jest to jakaś wielka różnica (kremy na dzień – 385, a kremy na noc – 305) i bez problemu w dziale kremów na noc, także znajdziemy to, czego potrzebujemy. Zacznijmy więc od tej nieco bogatszej oferty kremów do cery problematycznej na dzień. Przedział cenowy tych kosmetyków jest od 4 złotych do ponad trzech tysięcy! Przedział cenowy więc jest naprawdę ogromny, gdzie za 4 złote możemy kupić, uwielbiany przeze mnie uniwersalny krem nivea, który wspaniale nawilża moją twarz, przed nałożeniem makijażu, a dokładnie za cenę 3 tysiące 637 złotych i 69 groszy możemy znaleźć krem do twarzy do wszystkich rodzajów cery. Krem ten przeznaczony jest także dla osób w każdym wieku i jest on produkcji La Prairie Cellular Platinum Collection. Mimo że za taką cenę krem ten na pewno działa, a przynajmniej powinien, działać cuda, to jednak nawet z tak wysokimi funduszami, nie zdecydowałabym się na jego kupno, a Wy? Chcę Wam pokazać jednak więcej kremów marki Nivea, którą osobiście uwielbiam. Mimo iż z pozoru może się wydawać, że tych kremów od firmy Nivea, na stronie sklepu internetowego iperfumy, jest niewiele, to uważam, że te które są z całą pewnością usatysfakcjonowałyby mnie i moją kosmetyczkę. Zacznijmy więc od kremu Nivea uniwersalnego, który idealny jest na dosłownie wszystko! Tutaj możemy znaleźć go w dwóch postaciach, w postaci oryginalnej, okrągłego pudełeczka (różne rozmiary, nawet 30 ml, idealne pudełeczko do torebki, oraz największe 400 ml, świetne rodzinne rozwiązanie) oraz w nieco innej, takiej, której jeszcze nie widziałam, w formie eleganckiej tubki. Oprócz więc kremu Nivea uniwersalnego, możemy też zaopatrzyć się tu w dwa rodzaje kremów z tej firmy. Pierwszym jest krem Nivea Aqua Effect, krem nawilżający (możemy stosować go pod makijaż). Drugim za to, jest krem nawilżający i łagodzący, krem Nivea Visage Pure & Natural. Oba kremy doskonałe dla każdego typu cery, ponieważ możemy znaleźć je w dwóch kategoriach, na dzień dla cery suchej oraz na dzień, dla cery mieszanej i tłustej. Jeżeli jesteście ciekawe kremów na noc, to czekajcie na następny artykuł, buziaki ;*

3 komentarze:

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥