środa, 26 czerwca 2013

Jestem kobietą - kocham zakupy! ♥

Moje kochane, dzisiejszy post skierowany jest głównie do dziewczyn z moich okolic, ponieważ przygotowałam dla Was cyberwycieczkę po sklepie odzieżowym CTown.pl, którego otwarcie miało miejsce 22 czerwca 2013 roku w Ostródzie (koło Olsztyna). Pewnie w tym momencie czytelniczki z dalszych regionów Polski znudzone przestają czytać? Otóż nie radzę, ponieważ CTown nie jest zwyczajnym sklepem i mimo że dopiero świętowaliśmy jego otwarcie, założyciele mają już ambitne plany dotyczące otwarcia sklepów w innych miastach (m.in. Morąg, Lubawa, Iława, Olsztyn czy Elbląg), a nawet sklepu internetowego CTown, dzięki czemu każda z nas będzie miała szybki wgląd w asortyment sklepu. 

CZYM JEST CTOWN.PL?

CTown (Clothes Town) to znane i najlepsze marki w jednym miejscu. W sklepie znajdziemy między innymi ubrania firmy Zara, Tally Weijl, Bershka, Stradivarius czy MEXX. Dodatkowo CTown podkreśla też swoje zamiłowanie do muzyki, już przechodząc koło sklepu możemy usłyszeć w zamontowanych przed wejściem do budynku  głośnikach utalentowanych muzyków, których nie usłyszymy na codzień w radiu. 




































Odwiedzając sklep zachwyciło mnie jego wnętrze. Wystrój CTown jednocześnie klasyczny i spokojny, ma klasę i zachęca do kolejnych odwiedzin. Bardzo miła atmosfera, obsługa także przypadła mi do gustu, zawsze chętnie służy pomocą czy radą. Myślę, że jeszcze nie raz zajrzę do CTown.pl, w poszukiwaniu skarbów. Tymczasem wraz ze sklepem przygotowaliśmy dla Was konkurs, gdzie do wygrania jest spódniczka idealna na zbliżające się wakacje:






















Różowa spódniczka firmy Zara, w rozmiarze S/M. Oto zasady konkursu:

1. Polub fanpage sklepu CTown.pl

2. Polub fanpage mojego bloga:

3. Udostępnij zdjęcie konkursowe (publicznie) na swojej tablicy (KLIK!)

Powodzenia wszystkim uczestniczkom! ♥

41 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że pojawi się ten sklep gdzieś bliżej mnie ; ) Albo chociaż powstanie strona internetowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta sukieneczka w panterkę <3 Czekam na sklep w moich okolicach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o nim nie słyszałam. Śliczna spódniczka - już wzięłam udział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że przymierzalnia mnie urzekła ! <3

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wystrój:) Nie mam daleko, może odwiedzę przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ubrania ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też musze wybrać się na zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i znowu nie znam tego sklepu :) same ciekawostki u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ciekawy sklepik ;) u mnie nowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się zapowiada :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też KOCHAM zakupy
    Po za tym bardzo ciekawy blog , fajnie piszesz . Obserwuje cię i twój blog . Pozdrawiam cieplutko .
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne są takie sklepy jak wszystkie fajne marki są w jednym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham zakupy! ;) Fajnie, że jest taki sklep.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentuje. podoba mi się wystrój. Audrey.<3
    Szkoda, że u mnie go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawie wszystkie kobiety uwielbiają zakupy :D Fajny sklep :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy sklep, czekam na jego otwarcie na Śląsku :))

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę odwiedzić ten sklep :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubrania prezentują się ciekawie :)
    Czekam aż pojawią się w internecie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam do mnie jak będziesz mieć chwilkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, i sklep.

    mam nadzieje ze pozostawisz po sobie ślad. bershka-sana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A i wzięłam udział :) Do kiedy trwa konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  21. LOVELY CLOTHES
    XX
    http://buildingmynewbody.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiada się ciekawie ten sklep, może otworzą też w Warszawie ;) Polubiłam i obserwuję, i zapraszam do mnie http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  23. great post...

    Lubica

    http://lttreasure.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczny nagłówek, taki delikatny, uwielbiam takie <3
    Szkoda że w moim mieście nie ma takiego sklepu, fajna sprawa ;)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne wnętrze, to fakt. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach jakbym chciała tam być! :)) Buziaki. :* :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za komentarz :)
    Nigdy nie słyszałam o tym sklepie. Ładnie go opisałaś, chciałabym tam kiedyś zajrzeć :)
    a jak tam z cenami?
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. Great photo's!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sklep wydaję się świetny! Ja także kocham zakupy ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne, śliczne ciuchy. Niestety ten sklep nie jest blisko mojej miejscowosci. Ale jest strona internetowa ? Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też Kocham zakupy i nie wyobrażam sobie życia bez zakupów ;)

    A są osoby, które nie cierpią - masakra jak to możliwe ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Również nie słyszałam o tym sklepie, ale chyba zajrzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://bezcukru-fanshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Sklep wydaje się ciekawy ;) Już polubiłam jego fp na fb. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥