czwartek, 25 lipca 2013

Live it up

Jak zapewne pamiętacie współpracuję ze wspaniałym sklepem internetowym o nazwie BornPrettyStore. Dziś chcę Wam pokazać kolejne cudeńka jakie otrzymałam właśnie w ramach współpracy. Jest to zestaw 15 pędzelków do zdobienia paznokci, pośród nich możemy znaleźć te do większych i bardziej wymyślnych wzorków, a także te cieniutkie do szczegółów. W zestawie znalazłam też pędzelek z metalową kuleczką na końcu, idealny do robienia uroczych kropek na paznokciach. 

























Tutaj znajdziecie stronę, gdzie możecie zakupić zestaw pędzelków w przystępnej cenie KLIK ! Teraz zobaczcie co mi się udało stworzyć z pomocą pędzelków.





























Tych pędzelków użyłam do ozdobienia paznokci:


24 komentarze:

  1. jejkuu też chcę te pędzelki :)
    Super post :)
    ZAPRASZAM :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na kom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie ;)
    Obserwuję.

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool design :)

    Giveaway - http://oliveneedspopeye.blogspot.com/2013/07/first-giveaway-firmoocom.html

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te pędzelki.
    Ślicznie ci wyszły te wzorki :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie :)
    bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pędzelki ale twoja paznockie świetneeee. Tez chce takie . :D Fajny blog . Obserwuje
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te pędzelki! :) Wzorki wyszły niesamowicie! *.*

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, warto jest z nimi współpracować ;)

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ;o jakie świetne ! ten pędzelek z kuleczką naprawdę by mi sie przydał. :)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście cudeńka, a paznokcie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oddaj mi te paznokcie.. i ten talent!

    xcvzbv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, bardzo fajne zdjęcia :)
    Wejdziesz na mojego nowego bloga, i mogłabyś sie dodać do obserwatorów ??
    http://holiday-stories-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę przyznać, że zazdroszczę Ci tych pędzelków hehe :) świetne wzorki wyszły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Your nails looks beautiful
    very creative and talented
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nominowałam Cię do L.B.A. więcej info u mnie :D
    http://maleastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyszły ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż tyle pędzelków dostałaś ???? WOW :) Paznokcie mi przypominają pisanki hehe, które tak właśnie ozdabiałam w podstawówce :) Super wyszło, ogarnęła mnie nostalgia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow your nails are amazing!♥ do you want to follow each other? if yes, please let me know on my blog;) kisses!

    www.lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wygląda i jeżeli ktoś lubi się w takie coś bawić to świetnie,zgadzam się - Twoje arcydzieło to cudeńko! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely nails, sweetie ^__^

    Many kisses,


    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥