poniedziałek, 23 września 2013

Zawleczki, nakrętki, kapsle.

Nadchodzę z nową dawką zdjęć i nową dawką informacji odnośnie mojej szarej codzienności. Otóż w ten weekend nie była ona aż tak szara, bo jak już Wam pisałam na fanpage'u, byłam na koncercie Bisza i Vixena w moim mieście. Chodzi mi tu o koncert rapowy, którymi ostatnio coraz bardziej się zachwycam. Moja przygoda z rapem zaczęła się tak bardziej dzięki mojemu chłopakowi, który także coś tam w tym kierunku tworzy, za co jestem mu ogromnie wdzięczna. Nie ma piękniejszego gatunku muzycznego od rapu, oczywiście to tylko moja opinia, bo jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje, ale moim zdaniem prawdziwy i dobry rap jest jak czysta poezja. Tutaj raper opowiada nam o swoim życiu, zwierza się niczym na spowiedzi, on sam pisze kawałki, które opiera na faktach ze swojego życia. Atmosfera na takich koncertach jest wspaniała, mimo że na sobotnim koncercie nie było za dużo osób, to pokazali oni, że nie liczy się ilość, a jakość, byli naprawdę wierni fani, a i ja chyba mam nowego idola :) Dla wszystkich, którzy na koncercie tego typu nie mieli okazji być, naprawdę polecam się wybrać i spróbować czegoś nowego. A tutaj jakbyście chciały/chcieli posłuchać kawałka mojego faceta, albo kilku świetnych kawałków z koncertu.




















Co mam na sobie:
spódnica - New Yorker
marynarka - Domino 
szpilki - no name
naszyjnik - MadamLili Polska
zegarek - MadamLili Polska
okulary - Firmoo.com

Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Fashionable best sellers!  $14.99 up!
Don’t miss, girls!



35 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w spiętych włosach! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. So sophisticated, I love it!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szpliki w panterkę to must have :) podoba nam się :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie zestawienia ;}) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku twoje nogi sa genialne *.* ja rowniez uwielbiam rap :)
    zapraszam do mnie ;D
    ____________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) Boskie dopasowanie spódnicy i topu (topa?) :)

    ZAPRASZAM
    BĘDZIE MI MIŁO JAK KLIKNIESZ W BANNER SHEINSIDE :)

    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich butach!
    zpasjadozycia.blospot.com
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zegarek *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)

    + obserwuję
    pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia :)
    Ja nie słucham za dużo rapu, ale czasami mi się coś spodoba.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zestawienie, świetne buciki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne buty <33
    zapraszam do mnie: http://lulusioowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega buty!:)
    ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowane proopsy! Genialny design, przejrzyście, funkcjonalnie, do tego dobrze dobrana kolorystyka. Ciekawe ujęcia, fajne nutki - gratuluję utalentowanego chłopca:). Myślę, że warto będzie tutaj zaglądać! Z chęcią OBSERWUJĘ!
    Jeżeli szukasz czegoś związanego z modą, urodą, fitnessem czy muzyką to wgłęb się w mój magiczny świat! Pryzmat daje wiele barw, dlatego nie zatrzymuję się na jednym kolorze! Masz ciekawe pomysły? Pochwal się nimi! Pozdrawiam Pola <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wyglądasz, jak zawsze ;)
    Super!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super outfit!! Twoje szpilki są mega!! ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  18. there's only one word to describe this look: fantastic! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  19. super Look, bardzo fajny zegarek!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny masz zegarek ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look, fajne szpileczki, świetne fotki
    http://ewelinoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna jestes:*
    Piekna bizuteria:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. You look amazing
    beautiful ensemble
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe buty!Ślicznie wyglądają.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam na podobnym koncercie i moje wrażenia są podobne pasje:-P Świetne kawałki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiekny zegarek :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny zegarek, w komplecie z wisiorkiem nie do zastąpienia. xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zegarek i też słucham rapu <3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz:)

    może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥