wtorek, 28 stycznia 2014

Snow White

Piękna zima, dużo ciuszków do pokazania, ale ostatnio brak czasu i choroba mnie zmogły. Na szczęście czuję się już lepiej, przygotowania do studniówki oraz cała studniówka (o tym w oddzielnym poście) już za mną, no i nareszcie ferie ♥ Dziś dzięki mojemu chłopakowi udało mi się cyknąć kilka fotek. Czekam więc już tylko na piątek - kierunek Włochy! 






sukienka/dress - Vubu
marynarka/jacket - DressLily
botki/boots - Oasap
kopertówka/clutch - nn
zegarek/watch - DressLily
kolczyki/earrings - SammyDress

Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here: http://www.romwe.com/

51 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie też sporo śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :) Ładnie komponuje się z tym całym śniegiem dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Lovely outfit in black and white!
    XOXO

    synonym4fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję :)
    Świetna stylizacja podziwiam, że w taką pogodę się rozebrałaś :)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, ale aż mi się zimno zrobiło jak zobaczyłam Cię bez kurtki:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ niesprzyjająca aura! :)
    Ciekawy look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ależ słuszne stwierdzenie :D

      Usuń
  7. Piękna jest ta marynarka :) Extra secik !
    ...oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukieneczka i podziwiam Cię,że nie zamarzłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely pics and look :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka ! Bardzo ładna marynarka !
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Bardzo chętnie zobserwuję Twojego bloga i mam nadzieję, że również zaobserwujesz mojego :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie, jak prawdziwa Śnieżka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ile śniegu! :D zazdroszczę wyjazdu :) miłych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie tu u Ciebiie ! obserwuje
    http://ilonazakrzewska.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :)

    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapewne nieźle zmarzłaś, zdjęcia wyszły śliczne ; D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne buciki!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny zegarek:) ostatnio bardzo podoba mi się wzór w pepitkę:) widzę, że sukienkę masz ze sklepu, który dzis odkryłam:) jestem ciekawa czy jesteś zadowolona z zakupu?czy sukienka jest dobra jakościowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sukienka od vubu.pl jest na pewno godna polecenia <3 Nie dość, że dostałam ją w ekspresowym tempie, to jakościowo materiał jest naprawdę dobry, a sama sukienka, tak jak na zdjęciach, prześliczna :)

      Usuń
  19. Świetna stylizacja, fajny i ciekawy blog ;)
    Obserwujemy ?
    http://strawberryandchocolatee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja bardzo podoba mi się fryzura oraz buty
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny zestaw kochana ; ) ja już obserwuję od dawna : *

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja! a zdjęcia wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  23. pepita\ka świetna! ale warunki do zdjęć co? :)
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no warunki okropne, ale musiałaam :)

      Usuń
  24. Super zdjęcia i świetny blog *-* Zaraz zaobserwuję bloga i dziękuję za odwiedziny ;) Miłego dnia :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. $liczna Jesteś!Piękna stylizaja.Tylko pogoda niestety pochmurna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, właśnie takiej marynarki szukam! *_* Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. so much snow!!!
    Love this winter outfit...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2014/01/lace-detail-by-persun.html

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuje za komentarz :) z miłą chęcią wymienie się obserwowaniem - ja juz obserwuje wiec zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam :)
    ale musiałaś zmarznąć - bieadactwo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej, zimno! :) A stylizacja bardzo, bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz na takim tle :) a pepitka bardzo mi się podoba, lubię takie klasyczne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna jesteś i outfit też mi się podoba :)
    +ja już obserwuję, jeśli mój blog Ci się podoba to też możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super stylizacja:) wszystko dobrane kolorystycznie i w ogóle:) mega kobiece usta:) pewnie było Ci zimno w taką pogodę:* i fajny kolorek na paznokciach :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  34. A u mnie w Londynie deszcz i nic więcej, buu, szkoda!
    Zakochałam się w Twojej spódniczce, od dawna mi się taka marzy!

    OdpowiedzUsuń
  35. gorgeous outfit!
    love your skirt
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  36. great look!!!!
    http://befashion31.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. looking gorgeous darling! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥