czwartek, 6 lutego 2014

Pat&Rub - review of cosmetics

W ramach współpracy z firmą kosmetyczną Pat&Rub miałam okazję testować trzy produkty tej marki. Zanim jednak zacznę przedstawienie kosmetyków i ich recenzję, muszę podkreślić jak bardzo cieszyłam się z nawiązania owej współpracy. Pat&Rub by Kinga Rusin zajmuje się bowiem produkcją kosmetyków w 100% naturalnych i ekologicznych, a ich składnikami są najlepsze roślinne surowce. 

Co udało mi się przetestować?

1. Regenerujące serum do ust i okolic



Kosmetyk używałam prawie codziennie przez okres ponad miesiąca, aby naprawdę poznać jego funkcjonalność. Przede wszystkim tak jak pozostałe kosmetyki tej marki, jest zrobiony w 100% z naturalnych kosmetyków, dzięki czemu od razu zdobył moje zaufanie. Jak widać na zdjęciu powyżej jest on z dziedziny medycyny anti-aging, czyli pomaga hamować starzenie się skóry, więc mogę go polecić osobom starszym. Funkcje kosmetyku, to według producenta: napinanie skóry, nawilżanie, ujędrnianie oraz regeneracja. Jak już wspomniałam wcześniej, kosmetyk był stosowany przeze mnie przez pewien okres czasu, prawie codziennie. Jako, że jestem maniaczką balsamów i pomadek ochronnych do ust, ponieważ moje usta są wrażliwe każdą porą roku, myślałam, że nawet podczas stosowania tego kosmetyku, nie obejdę się bez moich balsamów. Tu się jednak myliłam. Gdy tylko poczułam pieczenie lub spierzchnięcie ust, wystarczyło jedno użycie serum od Pat&Rub i zapominałam o dyskomforcie. Kosmetyk również przywraca koloryt moim ustom i ujędrnia skórę wokół.

Podsumowując: jestem bardzo za i mogę z czystym sercem polecić. Jestem pewna, że moje użytkowanie serum od Pat&Rub nie skończy się na jednym opakowaniu.

2. Mleczna mgiełka relaksująca



Kompozycja:
  • ekstrakt z aloesu* - nawilża, koi
  • olej arganowy* – odżywia, nawilża, łagodzi, chroni
  • olej słonecznikowy* - wzmacnia, zmiękcza, wygładza
  • gliceryna roślinna* – nawilża
  • betaina roślinna* – nawilża
  • naturalny aromat z olejków eterycznych*
Kolejny kosmetyk ucieszył mnie najbardziej, bowiem uwielbiam mgiełki i zdecydowanie częściej sięgam właśnie po nie, jeśli chodzi o dobór perfum. Ta z linii Pat&Rub nie zawiodła mnie ani działaniem ani zapachem. Jeżeli chodzi o to drugie, to jest ona o zapachu trawy cytrynowej i kokosa, jednak zdecydowanie dominuje zapach cytryny. Zapewne nie jest on odpowiedni dla każdego, jednak dla mnie okazał się być ideałem. Miałam okazję testować mgiełki od różnych marek i ta zdecydowanie znajdzie się na szczycie listy. Zapach trwały i nieduszący, przyjemny i rzeczywiście relaksuje. Kosmetyk podróżuje ze mną równie często jak serum do ust i w razie potrzeby orzeźwia moją skórę. 

Podsumowując: Takiego zapachu było mi trzeba, jestem pewna, że jeszcze lepiej spisałby się latem, dlatego moim zamiarem jest w przyszłości zaopatrzenie się w kolejną buteleczkę.



Ostatni kosmetyk to kosmetyk dośc wyjątkowy i dla mojego ciała był czymś nowym. Nigdy przedtem nie miałam okazji wypróbować żadnego olejku mającego funkcje rozświetlające, bo i nie czułam takiej potrzeby. Jednak już po pierwszym razie z olejkiem od Pat&Rub i zmieniłam zdanie. Zacznę od tego, że olejek ten jest zarówno do skóry ciała jak i całej twarzy. Z pewnością też lepiej sprawdzi się latem, gdy można pokazać troszkę więcej :) Ja jednak miałam okazję przetestować go zimą i jako, że jego funkcję to ochrona i regeneracja skóry, to również nie narzekałam. Skóra po olejku jest nawilżona i pachnąca, ale przede wszystkim błyszcząca, dlatego też używałam olejku na wyjątkowe okazje. Nie daje on żadnego uczucia ciężkości nawet gdy nakładałam go na twarz. Czułam się dzięki niemu wręcz świeżo i atrakcyjnie. 

Podsumowując: Buteleczka starczy mi na pewno na długo, bo tak jak już pisałam, stosuję olejek tylko na wyjątkowe okazje. Jest to jednak wyjątkowy kosmetyk i z całą pewnością mogę go polecić!



Dziękuję firmie Pat&Rub!

35 komentarzy:

  1. Nigdy nie slyszalam o tej firmie, ale serum do ust wyglada interesujaco. Szczegolnie na zime ;)
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. I don´t know this brand, I should check it :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zainteresował olejek :-) zapewne pięknie połyskuje na opalonej skórze ... gdzie mogę go nabyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie mogę się doczekać jego użytkowania latem :)
      http://www.patandrub.pl/sklep/p-25-olejek-rozswietlajacy-/

      Usuń
  4. Zachęcające produkty, haha.^^
    Zaciekawił mnie najbardziej to serum do ust.☺

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowało mnie to serum do ust:)

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kosmetyki,jednak mnie najbardziej ten balsam zaciekawił,olejków i mgiełek nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm ta mgiełka relaksacyjna musi być boska. ;)
    Zapraszam do mnie, jeśli lubisz rozdania zajrzyj na pasek boczny, a jeśli spodoba ci się mój blog możesz zaobserwować z pewnością się odwdzięczę. http://pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek wygląda na ciekawy :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie serum do ust zaciekawił bardzo :))

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. olejek prezentuje się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno dopadłabym to serum do ust! jak zawsze zimą wołają o pomstę do nieba:) pozostałe kosmetyki też zachwyciły moje oko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ottimi prodotti!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    OdpowiedzUsuń
  13. To serum do ust mnie bardzo zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serum muszę koniecznie wypróbować :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejek rozświetlający wydaje się świetnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszcze:)
    http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam mleczną mgiełkę jest super :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ich produkty, chociaż są niestety trochę drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam o tej firmie i kosmetykach,widzę że dużo osób je chwali więc jeśli gdzieś dopadnę to chętnie użyję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje współpracy, kosmetyki wyglądają bardzo ciekawie ; D

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ich mgiełkę, naprawdę świetny kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  22. po Twojej recenzji nie ma bata musze miec ten olejek;)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1 bardzo mi wpadła w oko ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę kupić ten olejek *o* Koniecznie ;)
    Obserwujemy? Ja już. http://upitaazyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę te kosmetyki na wielu blogach:) może i ja się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. kosmetyki marzenie:) uwielbiam takie naturalne cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa recenzja kosmetykow :) Masz może ochotę na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. interesujace produkty;d


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesting product and nice post. :)

    charu
    http://myglossyaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe to serum do ust. Dziękuję także za komentarz na moim blogu :)
    Obserwujemy ?
    http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥