niedziela, 23 marca 2014

III Spotkanie warmińsko-mazurskich blogerek - wyjątkowy Dzień Kobiet ♥

8 marca, czyli nasze kobiece święto, okazało się być dla mnie w tym roku jeszcze bardziej wyjątkowe. Miałam okazję uczestniczyć, w trzecim już, spotkaniu blogerek z Warmii i Mazur. Czas szybko zleciał i pamiętam jak dopiero co kombinowałam jak tu znaleźć jakieś dziewczyny z okolic i zorganizować coś wspólnie. Tymczasem za nami już kolejne spotkanie i na pewno nie ostatnie. Tak więc sobotni dzień spędziłam w bardzo przyjemnym gronie, nie tylko nadrabiając zaległości z koleżankami blogerkami, ale też poznając nowe, ciekawe osoby. 

Spotkanie zgodnie z tradycją zorganizowane zostało w Olsztynie, a jego inicjatorką była Kasia z bloga Black Smokey. Niestety lokal Awangarda Bis, w którym miało miejsce spotkanie, nie mógł pochwalić się gościnnością, a jego pracownikom trochę brakowało do ludzi kulturalnych. Ostatecznie postanowiłyśmy zmienić lokal, gdy urocza kawiarnia GLAMOUR zdecydowała się nas uratować. Dziewczyny zamówiły pyszności na wynos ze SPHINXA i reszta spotkania przebiegła bardzo sympatycznie :)













Na jednym ze zdjęć możecie zauważyć, że odbył się również makijażowy pokaz, za którym stoi Cosmola :) Efekty pracy Oli zachwyciły każdą z nas. Zapraszam też na videorelację oraz do zapoznania się z listą sponsorów spotkania! Już w następnym poście pokażę Wam jakie upominki otrzymałyśmy!


Lista sponsorów:



Co mam na sobie:
koszula/blouse - Stylefruits.pl

http://www.romwe.com/romwe-hollowout-lace-crochet-black-blouse-p-66057.html
The black lace blouse will be on BIG sale on 27th Feb, $11.99 only!! save 64%. Starting at 1am 27 th March, 24 hours, only 300 pieces available. It will recover to the original price $24.99 on Feb 28.

16 komentarzy:

  1. Takie świętowanie to rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie było;) z tego co widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie spotkania bloggerek wydają się być na prawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to wasze spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) zazdroszczę :)! Mam nadzieję, że jako rodowita Olsztynianka kiedyś będę miała okazję Was poznać :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że fajnie się bawiłyście na spotkaniu, a kawiarnia ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkanie wygląda na udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing hair! I love this outfit and look forward to your next post. Happy birthday!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem z okolic Olsztyna:) zapraszam do siebie moze wspólna obserwacja hmm:D http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze za późno dowiaduję się o takim spotkaniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym uczestniczyć w takim spotkaniu :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥