piątek, 16 maja 2014

Chocolate slipper - make your mom a special gift ♥

Maj miesiącem miłości, maj miesiącem zapowiadającym zbliżające się lato... Wiele możemy o nim powiedzieć, jednak przede wszystkim należy pamiętać o kobietach, które właśnie w tym miesiącu obchodzą swoje święto, kobietach które podarowały nam największy dar, życie. Co roku wielu z nas przechodzi te same dylematy, co ofiarować mamie z okazji jej święta? Czym mamę zaskoczyć tym razem? :) 

Otóż w tym roku wraz ze sklepem Chocobox, przychodzimy Wam na ratunek! 

Czekoladowe figurki, to wspaniały i oryginalny pomysł na prezent dla tak wyjątkowej osoby, jaką jest nasza ukochana mama. Ja wybrałam czekoladowy pantofelek, dzięki któremu poczuje się kobieco, a w dodatku będzie mogła go zjeść, bo która kobieta nie lubi słodyczy? ♥  



Oprócz wysokiej jakości produktu i pysznego smaku, zachwyciło mnie również całe opakowanie, w jakim trafił do mnie pantofelek. Duże, eleganckie pudełko przewiązane niebieską wstążki zrobi na mojej mamie duże wrażenie :)


♥ Kliknij i wybierz coś dla swojej mamy ♥



Romwe flash sale for summer
More than 200 styles
Start from 1:00 PM GMT on 17th May
60h Only

29 komentarzy:

  1. myslałam że to prawdziwe buty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze już ta firme znam:) niestety wykorzystalam juz ten pomysl:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww this is such a cute gift idea - love it!
    Hope you have a great day, Sarah x

    sarahamyruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z taką formą buta ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za bardzo miły komentarz na moim blogu
    Twój też mi się podoba.
    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny post *.*

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lui bylam pewna, że to prawdziwe buty -super pomysł!!Kamyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalny prezent. Wygląda jak prawdziwy but. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł na prezent :))

    http://life-by-lilyy.blogspot.com/2014/05/nothing.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent:) Obserwuję:)
    http://kasiowetestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog :) Zapraszam do mnie :) http://sweet-crazyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pantofelek :) może też coś dla mamy znajdę :D
    http://ourworldandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Great idea

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW. Ale świetny ten pantofelek.
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne. Kiedyś i my ci się odwdzięczymy. http://nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/05/lista-zyczen-z-prersunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :*
    I piękne buty :*
    miliard-chwil.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetny pantofelek! ^^ Moja mama na pewno ucieszyłaby się z takiego prezentu :)

    Również obserwuję ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy i oryginalny pomysł na prezent :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez pierwsze 2 sekundy pomyślałam że to but XD

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jaki mega pomysł ! Zaraz wchodze na tą strone i mam nadzieje ze znajde coś dla mojej wspaniałej mamuśki :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak to daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż ciężko uwierzyć, że ten bucik jest z czekolady :) Ja swojej mamie już kupiłam prezent :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥