wtorek, 20 stycznia 2015

Prague ♥♥♥

Przed nami ostatnia część fotorelacji z weekendu w Pradze. Dzień trzeci okazał się najdłuższym i najprzyjemniej z całej wycieczki. Niestety już o 10 musieliśmy opuścić hotelowy pokój. Została więc masa wolnego czasu, przed powrotem, który czekał nas dopiero późnym wieczorem. 




Na szczęście dzień trzeci okazał się najładniejszym ze wszystkich, podczas weekendu i przez cały czas świeciło słońce. Na początku więc udaliśmy się w końcu nad Wetławę, udało się również zwiedzić Most Karola. Ten spacer polecam szczerze każdemu, zwłaszcza podczas tak pięknej pogody, jaka spotkała nas. 




I tak minął nasz weekend w Pradze. Stolicę Czech mogę polecić naprawdę każdemu, miasto pełne wyjątkowych, magicznych miejsc. Z całą pewnością mogliśmy trafić na lepszą pogodę, a w dodatku przydałoby się klka dni więcej, ale jestem pewna, że jeszcze tam wrócę! ♥

2 komentarze:

  1. Amazing photos!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam w prawdze raz, ale tak bardzo mi sie spodobało w tym mieście, ze znó zatęskniłam!


    Zapraszam na rozdanie
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/01/rozdanie-z-foli.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥