czwartek, 5 marca 2015

B.U. zapachy lata!

Kochani dziś chciałam się z Wami podzielić sekretem na tani sposób oczarowania wszystkich ludzi wokół siebie. Otóż niedawno skusiłam się na jeden z zapachów marki wcześniej mi nieznanej. Do dziś nie żałuję! Właściwie to.. zamierzam kupić kolejne :) Jaka to marka? Zastanawiacie się nad tym? Możliwe że część z Was już o niej słyszała, jeśli tak to jestem pewna, że jesteście już szczęśliwymi posiadaczkami wód toaletowych od B.U.! Jeśli natomiast nazwa ta nic Wam nie mówi, nie martwcie się i czytajcie dalej, bo oczywiście ja jestem od tego by ją Wam przedstawić. Niestety dokładnych informacji o samej marce nie znalazłam jednak, zapewniam Was po własnych doświadczeniach, że wśród ich zapachów znajdziecie same piękne, kobiece zapachy, w wyjątkowych kolorowych flakonikach zapakowanych w oryginalne puszki (zbieram całą kolekcję!) i to w jak niskiej cenie! Postanowiłam Wam opisać każdy z zapachów dostępnych na stronie drogerii iperfumy! Podkreślam, że każda puszka zawiera 50 ml zapachu w cenie 30 paru złotych! Opłaca się prawda? :) Może na początku jeszcze kilka słów od iperfumy, co sama drogeria mówi o dostępnych u siebie zapachach: W naszej ofercie znajdziesz tysiące perfumowanych i toaletowych wód od ponad dwustu światowych producentów. Wspaniałe zapachy dla kobiet i mężczyzn zostały podzielone na przejrzyste kategorie. By znaleźć odpowiedni produkt możesz użyć prostych filtrów, które doprowadzą Cię do celu.Prócz klasycznych wód znajdziesz w naszej ofercie, uzupełniające daną serię, kosmetyki – balsamy do ciała, wody po goleniu, żele pod prysznic, dezodoranty i mnóstwo innych. Pierwszym zapachem jest B.U. Fancy Cinderella w fioletowo różowym flakoniku, zapach został wprowadzony na rynek w 2013 roku. Perfumy Fancy Cinderella to słodki, drzewny zapach dla dziewcząt i kobiet. Zapach przeznaczony jest dla dziewczyn, które lubią marzyć. Skład perfum B.U. Fancy Cinderella: Głowa perfum B.U. Fancy Cinderella: anyż, orzech Serce perfum B.U. Fancy Cinderella: brzoskwinia, owoce cytrusowe. Kolejnym zapachem z tej serii jest B.U. Free Spirit, jasno różowa buteleczka oraz puszka w tym samym zestawieniu kolorystycznym. Woda toaletowa od B. U. umieszczona w buteleczce o pojemności 50 ml. Woda toaletowa (eau de toilette) EDT – posiada subtelny i świeży zapach. Zawartość składników zapachowych w wodach toaletowych waha się od 5 do 10%, rozpuszczonych w 85% alkoholu.  Następny zapach to B.U. RockMantic. zapach wylansowany w 2010 roku łączący w sobie siłę i delikatność, nieograniczoną pasję oraz romantyzm. Rockmantic jest kombinację siły rocka i romantycznego stylu. Design buteleczki został zaprojektowany dzięki współpracy z CB Design Solutions. Nuty zapachowe: Nuty głowy: mandarynka, pomarańcza, jabłko Granny Smith. Nuty serca: frezja, róża, piwonia, malina. Nuty podstawy: cedr, wanilia. Na stronie fragnantica zapach ma średnią 4,5/5 z 91 opinii :) Przykładowe komentarze: " Bardzo ciekawa forma opakowania i piękny rockowo a romantyczny zapach." oraz "Oryginalny zapach, ciekawa forma opakowania."  B.U. Hippy Soul to kolejny odcień i kolejna propozycja od marki B.U. mojego numeru jeden i najlepszego faworyta na lato. Biała buteleczka z kolorowymi kwiatkami, świetnie wkomponuje się w wakacyjny klimat. Zapach również ze średnią 4,5 oceniany jako orzeźwiający i bardzo świeży. Nowoczesna kompozycja, idealna na letnie upały musiała się oczywiście znaleźć również i w mojej kolekcji! Polecam spróbować któryś z zapachów B.U. dostępny również jako zestaw upominkowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥