sobota, 9 stycznia 2016

Beskid Żywiecki

Parę dni w górach, w pięknym hotelu, w cudownym towarzystwie było świetną odskocznią, niestety nadszedł czas na powrót do szarej rzeczywistości. Zimno, ponuro, a na dodatek rozpoczęcie egzaminów. Postanowiłam jednak się nie załamywać, wziąć w garść i nie zostawiać niczego na ostatnią chwilę. Mam nadzieję, że styczeń szybko zleci i będę mogła cieszyć się zimowymi feriami :) Tego samego życzę pozostałym studentom ♥






kurtka - Sinsay, spodnie - New Yorker/Stradivarius, buty - Deichmann, szal - New Yorker, rękawiczki, czapka - H&M 

16 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądałaś! Patrząc na zdjęcia stwierdzam, że była dobra zabawa :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze wyjazdu !
    Obyś pozaliczala wszystko , sobie też tego życze :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki! Ja na wyjazd szykuję się po sesji, która u mnie też zbliża się wielkimi krokami. Powodzenia :)
    http://voguejournalist-wannabe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na egzaminach! Czasem niestety trzeba wrócić do rzeczywistości, ale ten czas szybko zleci i później ferie. Już nie mogę się doczekać! Ostatnie zdjęcie mnie zauroczyło! Z racji, że zrobiłaś je sama mam pytanie, mogłabym je umieścić w mojej szkolnej prezentacji? Oczywiście podpiszę, że to Twoja robota.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne widoki :) pozdrawiam

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool look! Lovely pics) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pictures
    You look amazing

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecia :)

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥