czwartek, 21 stycznia 2016

Pharmaceris, dermo-peeling do twarzy

Dziś przygotowałam dla Was recenzję oczyszczającego dermo-peelingu firmy Pharmaceris. Jest to peeling do twarzy, zwężający pory PURI-SEBOPEEL. Szczerze powiedziawszy, to mój pierwszy tego typu kosmetyk do twarzy od paru lat. Z powodu mojej problematycznej cery zazwyczaj unikam kosmetyków, które mogą w moim przekonaniu jeszcze bardziej jej zaszkodzić. Takie niestety przeświadczenie miałam również na temat peelingów do twarzy. Oczywiście nie mogłam bardziej się mylić.  


Wiadomo, że podczas ropnych wyprysków powinnyśmy jak najbardziej owych peelingów unikać, jednak przy innych problemach, między innymi mojej walce z zaskórnikami, taki peeling może sprawdzić się naprawdę znakomicie!


Co na ten temat producent?


WSKAZANIA:
Peeling polecany do głębokiego oczyszczania skóry trądzikowej o umiarkowanych zmianach (krostki, grudki, zaskórniki) z tendencją do błyszczenia. Nie rekomendowany przy ostrych ropnych zmianach zapalnych.

DZIAŁANIE:
Peeling w postaci krystalicznego żelu, odblokowuje i głęboko oczyszcza pory usuwając zanieczyszczenia. Redukuje istniejące zaskórniki i zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości. Zawarte w peelingu drobinki peelingujące delikatnie złuszczają zrogowaciałe komórki naskórka nie podrażniając skóry. Zmniejszają widoczność śladów po niedoskonałościach, wygładzają i wyrównują strukturę skóry zapewniając jej gładkość. W połączeniu z witaminą B3 stymulują skórę do odnowy komórkowej przyspieszając proces jej regeneracji. Formuła wzbogacona o Pore-Diminish wzmacnia włókna kolagenowe skóry wokół porów, zwężając ujścia i zmniejszając ich widoczność.


Peeling stosuję 2-3 razy w tygodniu (zgodnie z zaleceniami) nakładając kosmetyk na wilgotną twarz i masując ją a ostatecznie zmywając. Jego konsystencja jest gęsta, żelowa lecz o bardzo dużej ilości malutkich drobinek, które mimo swoich niewielkich rozmiarów dobrze czuć na skórze. Zapach peelingu delikatny, lekko cytrusowy, natomiast kolor bezbarwny.


Podsumowując peeling sprawdził się na mojej cerze bardzo dobrze. Mimo niewielkiej pojemności jest bardzo wydatny i starcza na wiele tygodni. Po użyciu czuję, że moja twarz jest bardziej gładka, odprężona i świeża. Jednak oczywiście największą zaletą są zwężone pory i zmatowiona twarz. Oczywiście dużym plusem jest też to, że jest to kosmetyk stworzony specjalnie dla problematycznej skóry, dzięki czemu nie podrażnia.

3 komentarze:

  1. z chęcią przetestuje w przyszłości ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z niego próbkę i byłam zadowolona :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, nie każdy środek na trądzik jest odpowiedni do sytuacji, a przy zakupie nie wertuje się ulotki, by doczytać się ważnych rzeczy. Skoro pory się zwęziły, to oby tylko skóra nie przyzwyczaiła się do kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥