środa, 10 lutego 2016

B.U. fancy cinderella

B.U. - be yourself, nowoczesna marka, produkująca żele pod prysznic, dezodoranty, perfumy i inne kosmetyki. Jednak to właśnie perfumy B.U. podbiły moje serce. Zapachy tej marki zwracają uwagę kolorowymi opakowaniami, oryginalnymi flakonami, jednak tym co głównie zwraca uwagę na zapachy od B.U. jest świetna jakość w stosunku do niskiej ceny. B.U. Fancy Cinderella to już moja druga puszeczka tej marki i po raz kolejny się nie zawiodłam.


 Czy jest właściwie kopciuszek od B.U.?

Fancy Cinderella to słodki, drzewny zapach dla dziewcząt i kobiet. Zapach przeznaczony dla dziewczyn, które lubią marzyć. Orientalno - waniliowe perfumy zostały wydane w 2013 roku. Nutami głowy są orzech laskowy, anyż, cytrusy i liść figi. Natomiast nuty serca to brzoskwinia, wanilia i mleko. Nuty bazy: drzewo sandałowe, heliotrop i słonecznik.


 50 mililitrowy flakonik Fancy Cinderella to zapach obok, którego nie przejdzie się obojętnie. Od moich codziennych wyborów różni się tą krzykliwością, jednak używając go nie odebrałam tego jako wadę perfum. Myślę, że jest to zapach na wyjątkowe okazję i wystarczy odrobina wyobraźni, byśmy nie mogły się bez niego ruszyć. Pierwsza randka, wyjście z przyjaciółmi czy sobotnia impreza, myślę że kopciuszek od B.U. sprawdzi się w tych sytuacjach lepiej od niejednej markowej wody toaletowej. Niewielki, prosty flakonik, w sam raz do torebki, chociaż przyznam, że zapach trzyma dość długo.


Podsumowując perfumy od B.U. to bardzo miło zaskakujacy, niskobudżetowy zakup. 30 parę złotych za 50 ml ciekawego zapachu w wyjątkowym opakowaniu to prezent na każdą okazję, dla przyjaciółki, dziewczyny, czy siostry. Mój ostateczny wybór padł na Fancy Cinderella, która oczaruje wszystkich dookoła. Dodatkowym atutem jest długotrwałość zapachu w stosunku do jego ceny, jednak przez wygodną buteleczkę i tak uwielbiam mieć swoje B.U. w torebce. Na pamiątkę po perfumach od B.U. zostają nam kolorowe, puszki odzwierciedlające zapachy, w których możemy przechowywać drobiazgi. A Wy dziewczyny słyszałyście o marce B.U? Które z ich perfum są Waszym numerem 1? ♥

3 komentarze:

  1. Świetnie się prezentuje! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście lubię ostrzejsze zapachy więc ten chyba by mi się nie spodobał, ale buteleczka przyciąga uwagę!
    Pozdrawiam ciepło (:
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥