czwartek, 3 marca 2016

Makeup Revolution - bronzer

Od dawna chciałam nauczyć się konturować twarz. Moja jest owalna i dosyć pulchna, a słyszałam, że odpowiednim bronzerem czy różem można zdziałać prawdziwe cuda. Problem w tym, że jestem totalnym beztalenciem w tej kwestii, no ale w końcu się odważyłam, zamówiłam nowy bronzer i postanowiłam trochę poczarować.

Po obejrzeniu kilkuset filmików na youtubie z poradnikami i tutorialami, zaczęłam używać bronzera nie tylko na wyjścia z koleżankami, czy na rankę, ale także delikatnie wkomponowałam go w codzienny make up.





Bronzer matujący od Makeup Revolution stał się jednym z moich podstawowych kosmetyków :) Za 16 złotych dostajemy 7,5 grama produktu i niestety nie mamy wyboru koloru. Mi akurat odcień przypasował idealnie, jednak dla osób z ciemniejszą karnacją może być on po prostu za jasny.  

Makeup Revolution puder matujący to puder brązujący przeznaczony do każdego typu cery. Kosmetyk nadaje efekt idealnie opalonej skóry. Zapewnia doskonałe wykończenie makijażu. Brązer modeluje i podkreśla naturalne rysy twarzy. Jest produktem długotrwałym, utrzymującym się na skórze nawet cały dzień.



Opakowanie, w którym umieszczony jest puder wydaje mi się bardzo solidne, otwiera się wyjątkowo - z boku, ma też w zestawie gąbkę do nakładania kosmetyku, chociaż myślę, że o wiele lepszym rozwiązaniem jest pędzelek. 



A CO MIEŚCI SIĘ W ŚRODKU? Ładny brąz w dość chłodnej tonacji. Całkowicie matowy, bez żadnych drobinek i pomarańczowych tonów, o aksamitnej konsystencji. Pigmentacja jest średnia i spokojnie możemy stopniować efekt. Nie zrobimy sobie nim krzywdy. Jedno muśnięcie pędzlem daje delikatny kolor. Na mojej jasnej skórze od razu widoczny. Bronzer bezproblemowo się rozciera, nie robi plam, smug, nie wybija z niego pomarańcza i w moim przypadku trzyma się cały dzień. Aplikuję go na bokach twarzy, standardowo tuż pod kością policzkową, a także na czoło i okolice żuchwy.



Podsumowując, uważam że bronzer i odcieniem i składem idealny dla mnie i na razie zamierzam być mu wierna :) A czy Wy słyszałyście o marce Makeup Revolution? Co możecie polecić? 

2 komentarze:

  1. Cudowny brązer :(


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja już słyszałam wiele dobrego o marce makeup revolution. Swego czasu kupiłam polecone produkty z bloga https://beautybag.pl/kobieta/make-up/karnawal-z-makeup-revolution/ na karnawał i byłam z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥