sobota, 2 kwietnia 2016

Bourjois Velvet Matte

Matowe szminki - hit, który porwał i mnie. Nie ukrywam, uwielbiam kolorowe paznokcie, oczy i tym podobne, ale gdy towarzyszy mi uczucie pomalowanych ust to potrafię się męczyć niemiłosiernie, a przy tym pobrudzić wszystko dookoła :) 

Szminek, błyszczyków, tego u mnie w kosmetyczce nie brakuje. Gdy spodoba mi się jakiś kolor, od razu się w niego zaopatrzam. Po prostu... później tego nie używam. 

W końcu i ja uległam urokowi matowych szminek i obiecałam sobie, że gdy już taką kupię będę starać się jej używać. U koleżanki podpatrzyłam jedną Bourjois z serii Rouge Edition Velvet, a że udało mi się ją dorwać na promocji w ulubionej drogerii internetowej, to teraz i ja mam swoją :)


7,7 ml matowej szminki w płynie dostałam w promocji za jedyne 25 złotych, sama byłam w szoku, aktualnie kosztuje około 30 złotych, jednak to nie duża różnica, a kosmetyk wart swojej ceny. Mimo to zachęcam do wpadania od czasu do czasu na stronę w poszukiwaniu promocji.


Postawiłam na dosyć odważny odcień, o nazwie OLe Flamingo! więc jest ona raczej na okazję! Jednak muszę przyznać, że już niejedna okazja się do niej nadarzyła. Natomiast gdy uważam, że jest ona zbyt mocna na konkretne wyjście, przykładam usta parę razy do chusteczki i wychodzi fajny efekt.


Bardzo mi się podoba fakt, że właściwie jest to szminka lecz w formie błyszczyka. Zawsze byłam fanką tego typu kosmetyków do ust, ponieważ osobiście jest mi w ten sposób prościej nałożyć kosmetyk. Jej ukośnie ścięty aplikator w formie gąbeczki sprawia, że mogę nałożyć ją z dużą precyzją.


W planach mam zakup delikatniejszego koloru, na zwyczajne wyjścia, choćby na uczelnię, a że Edition Velvet od Bourjois mam już sprawdzone, to na pewno postawię na tę markę. Ogólnie szminka dostępna jest 8 intensywnych kolorach, tak więc każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. "Wzbogacona w czyste pigmenty i lotne olejki, formuła gwarantuje kolor, lekkość i daje poczucie ekstremalnego komfortu, a pomadka długo utrzymuje się na ustach."


Podsumowując Bourjois Velvet oceniam na 5+, bardzo udana seria, która zachwyca :)  

1 komentarz:

  1. Idealny, jeszcze ta czerwień :3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥