wtorek, 24 maja 2016

Eveline Cosmetics - Lash Booster

Moje rzęsy są bardzo słabe i krótkie dlatego postanowiłam próbować różnych środków by je trochę podratować. Niestety moim głównym problemem jest to że gdy planuję testować coś regularnie po prostu o tym zapominam, dlatego wychodzi potem z tego coś raz na parę dni, raz na tydzień, a potem to już zazwyczaj wcale nie ma sensu :) 

Muszę jednak przyznać że teraz postaram się spiąć w sobie i jak nie na noc to chociaż codziennie pod makijaż nakładałam nowy nabytek czyli Multifunkcyjne serum do rzęs od Eveline Cosmetics

Inowacja z olejkiem arganowym, natomiast producent obiecuje:
- podwojenie objętości rzęs
- wydłużenie i wzmocnienie
- odżywienie i regenerację
- przyspieszenie wzrostu rzęs
- zapobieganie wypadaniu rzęs


Ten innowacyjny produkt łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. Bogaty w składniki aktywne typu bioHyaluron Complex, czy D-pantenol (prowitamina B5). 

Odżywka spodobała mi się poprzez jej wygodny aplikator, ponieważ nakłada się ją tak samo jak zwyczajny tusz do rzęs. Silikonowa szczoteczka z białą konsystencją odżywki dokładnie rozczesuje rzęsy i świetnie je przygotowuje do nałożenia maskary. Teraz nie wyobrażam sobie użycia tuszu bez pierwszej aplikacji odżywki! Dzięki niej rzęsy są dłuższe i mocniejsze, tak więc makijaż rzęs staje się pełniejszy i łatwiejszy. Odżywka jest również bardzo wydajna, a co więcej nie powoduje pieczenia czy podrażnień oczu. Mimo rzadkiego używania na noc, to efekty choć niewielkie, są widoczne. Rzęsy stały się gęstsze i delikatnie pociemniały. Myślę, że na tak przystępną cenę, efekty wydają się naprawdę świetne. 

CENA: 20zł/10ml



Warto wspomnieć, że kosmetyk jest polecany dla osób noszących szkła konktatowe oraz mających wrażliwe oczy. To miłe, że producent o tym pomyślał.

Bardzo chętnie zużyję opakowanie Lash Boostera od Evelina w oczekiwaniu na lepsze efekty :) Po cichu liczę na wzrost włosków, ale zobaczymy. Dajcie znać jakie wy odżywki polecacie i czy miałyście styczność z tymi od Eveline Cosmetics? :)

2 komentarze:

  1. Bardzo by mi się przydała :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam używam i lubie, ale zobaczymy po dłuższym czasie ;D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥