poniedziałek, 6 czerwca 2016

Ziaja slim

Ostatnio w ręce wpadł mi kosmetyk marki Ziaja, linii Ziaja Slim. Dobre opinie, niska cena a także dosyć spora objętość kosmetyku skusiły mnie i postanowiłam go spróbować na własnej skórze. Ogólnie mam duże zaufanie do tej marki, a ich kremy cenię ze względu na ich składy oraz różnorodność.  



Niestety nie używałam go codziennie ale starałam się naprawdę często, gdy tylko pamiętałam, wieczorem po umyciu wmasowywałam go w dolne części ciała. Mam bardzo pozytywne odczucia co do tego kosmetyku. Dużą zaletą na sam początek zakupów jest niska cena, ponieważ jest to tylko ponad 8 złotych za 100ml. Jeśli chodzi o ten reduktor rozstępów mimo braku 100% skuteczności to zdecydowanie jest on najlepszym produktem tego typu, którego do tej pory miałam okazję używać czy testować. Odpowiada mi w szczególności jego konsystencja, która nie jest ona ani za gęsta ani za lejąca się. Krem Ziaja bardzo długo wsmarowuje się w skórę, jednak jest to miłe, rozgrzewające uczucie i działanie na niechciane rozstępy. Ten reduktor z całą pewnością można masować ile się chce. Dzięki temu czujemy prawdziwe rozgrzanie.


 Kosmetyk również nie uczulił mnie ani nie podrażnił mojej wrażliwej skóry co daje mu duży plus. Krem ma dość intensywny ale przyjemny zapach, który długo czuć na ciele, ale mi się to nawet podoba niż raczej miałoby przeszkadzać. Po wmasowaniu kremu, skóra staje się fajnie natłuszczona i otrzymujemy efekt długotrwałego nawilżenia, czuć również przenikające się na zmianę uczucie ciepła i zimna, dzięki temu czujemy działanie kremu. Mam nadzieję, że w końcu się zmotywuję i zacznę go używać codziennie (1-2 razy) według zaleceń producenta. Dużym jego plusem jest również duża wydajność kosmetyku.



Ogólnie moi drodzy mogę z ręką na sercu polecić ten krem, który świetnie zadziałał i sprawdził się na mojej skórze. Mam nadzieję, że moja recenzja pomoże tym z Was, które zmagają się z podobnymi problemami i odważą się spróbować sobie pomóc :) 


1 komentarz:

  1. Miałam coś podobnego z avon, spalało wodę pod skórą :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥