wtorek, 16 sierpnia 2016

Chasing the sky

Mieszkając całe życie na Mazurach, marzyłam o przeprowadzce nad morze. Z kolei mieszkając półtorej roku na Orłowie w Gdyni i mając do molo około 5 minut spacerkiem, odwiedziłam je zaledwie kilka razy. Po tym jak zamieszkałam z chłopakiem, razem częściej zdarza nam się odwiedzać skwer, jednak faktem jest, że w dużym mieście czas płynie o wiele szybciej i często brakuje go na wspólne spacery czy wyjścia. Pogoda nad morzem także bywa bardzo humorzasta. W tym roku sierpień jest wyjątkowo kapryśny. Na szczęście wczoraj, w ostatni dzień długiego weekendu udało się nam trafić na piękną pogodę i to podczas wycieczki na Orłowo! ♥  








kombinezon/jumpsuit - Atmosphere
sandały/sandals - CCC
kapelusz/hat - FrontRowShop
narzutka/outwear - House
kopertówka/purse - no name
biżuteria/jewelry - H&M

15 komentarzy:

  1. You look amazing :)
    Have a nice day) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kombinezonik i miejsca! Jestes taka pogodna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz,super zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, tak zwiewnie i letnio.
    Ja jeszcze jestem przed urlopem, więc wszystko przede mną :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkając daleko od morza - zazdroszczę Ci tego :) Piękne zdjęcia! Świetnie wyglądasz :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. tło, miejsce, idealne ;) do tego ty wyglądasz super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, ślicznie wyglądasz, pasuje Ci w takim kontrastowym zestawieniu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post <3 <3 <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia <3

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw idealny na plaże :) kapelusz to strzał w 10!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, dobrze że pogoda na nie dopisała :) wyglądasz super :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia <3 <3 Kombinezon jest CUDOWNY <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spacery są dla mnie niemalże codziennym obowiązkiem, a właściwie przyjemnością. Bardzo chciałabym mieć w pobliżu domu takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥