wtorek, 29 listopada 2016

FLOSLEK Pharma | Żel do twarzy z aloesem

Jeśli chodzi o nawilżanie twarzy to często miałam problem z doborem kosmetyków. Stosowałam różne kremy, testowałam różne marki, w różnych przedziałach cenowych. Jedne były lepsze, drugie już nieco mniej, inne z kolei były wielką pomyłką. Mam bardzo wrażliwą, a przede wszystkim problematyczną cerę, dlatego jeśli chodzi o każdy kosmetyk nakładany na twarz, to zależy mi aby był delikatny i nie podrażniał. Moja cera również należy do suchego rodzaju, więc chciałabym coś co dobrze nawilży moją twarz przed nałożeniem makijażu.

Całkiem niedawno trafiłam coś innego niż zwyczajne kremy. które dotąd stosowałam. Floslek Pharma Dry Skin z wyciągiem z aloesu to regenerujący żel na twarz i szyję. Właściwie, to od zawsze myślałam, że żele są tylko do mycia, okazało się jednak że nie tylko :) Ten kosmetyk marki Floslek ma podobne właściwości zarówno do kremu jak i do żelu. Sprawdził się u mnie niesamowicie.

Praktycznie od zawsze słyszałam o leczniczych właściwościach aloesu. Sok, żel, czy inne produkty robione z aloesu pomagają na oparzenia, trądzik a także inne dolegliwości. Kiedyś próbowałam pić sok z czyste aloesu, a nawet smarować się prawdziwi liśćmi tej rośliny. Dlatego też gdy sięgałam po ten produkt, czułam zaufanie nie tylko do marki, ale także do skladu produktu.

Żel aloesowy nawilża i uelastycznia skórę. Dzięki zawartości wyciągu z aloesu łagodzi istniejące podrażnienia i poprawia ukrwienie skóry. Produkt marki FlosLek Pharma jest przeznaczony do pielęgnacji całego ciała, a w szczególności skóry twarzy i szyi.


Skład: Aqua, Propylene Glycol, Aloe Arborescens Leaf Extract, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, Methylchloroisothiasolinone, Methylisothiasolinone.


Produkt stosuję na dzień, pod makijaż. Najbardziej jestem zadowolona z tego, że tak szybko się wchłania. Rano zazwyczaj bardzo się spieszę i zależy mi na tym, aby jak najszybciej nałożyć makijaż. Po nałożeniu żelu, mija chwila i mogę kłaść podkład! Od kiedy go używam moja cera jest tak gładka i nawilżona, po każdym użyciu czuję przyjemne orzeźwienie. Dzięki niemu moje problemy z trądzikiem znacznie zmniejszyły się, a krostki wyskakują coraz rzadziej! Myślę, że jest on naprawdę idealny na każdy problem ze skórą, ponieważ łagodzi wszystkie podrażnienia.


Cena kosmetyku jest również bez zarzutu. Za 200 ml produktu zapłacimy tylko 18 złotych, a przy tym jest on bardzo wydajny. Myślę, że będzie mi on służył bardzo długo, a zakupu kolejnej tubki jestem już właściwie pewna! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥