sobota, 19 listopada 2016

TEST: prostownica do włosów Irresistible Me.

Kochani! Jakiś czas temu mogłyście czytać na temat mojej nowej prostownicy do włosów marki Irresistible Me. Przypominając, jest to prostownica o innowacyjnej, diamentowej formule. Dzięki drobinkom prawdziwych diamentów, prostowanie ma być jeszcze szybsze i łatwiejsze (poprzedni post). Postanowiłam w końcu ją przetestować na własnej skórze. Efekty możecie zobaczyć poniżej.




Przede wszystkim, prostownica jest rzeczywiście bardzo wygodna i szybka w użyciu. Zazwyczaj przygotowuję się do wyjścia z domu w pośpiechu i często brakuje mi czasu na zadbanie o idealną fryzurę. Myślę jednak, że teraz będzie to o wiele prostsze! Prostownica naprawdę nagrzewa się w błyskawicznym tempie i tak samo szybko się wyłącza. Dzięki dużemu wyświetlaczowi możemy przez cały czas kontrolować temperaturę, a przyciski schowane wewnątrz urządzenia, są dużą wygodą. 

Teraz gdy już napisałam parę słów, myślę że czas abyście same zobaczyły efekty, z których ja osobiście jestem bardzo zadowolona! Szczerze, widząc tylko zdjęcie po lewej, myślałam że moje włosy są proste i dużej różnicy nie będzie :))) no ale troszkę się myliłam.

4 komentarze:

  1. Ja mam od nich szczotkę prostująca i mi bardzo służy hehehe :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt super, wezmę ją pod uwagę bo teraz muszę kupić nową prostownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, włosy wyglądają jak po wizycie u fryzjera :) stosowałaś jakieś środki/odżywki/olejki do prostowania?

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥