piątek, 2 grudnia 2016

Catrice Cosmetics | KOREKTOR Camouflage Cream

Pewnie każda z Was nie jeden raz miała po przebudzeniu się przykrą niespodziankę, której zwyczajny podkład nie potrafił zakryć. Próbowałyście różnych rodzajów korektorów, zielonych, płynnych, w pomadkach i w sztyftach? Ja tak, naprawdę wiele takich kosmetyków zdarzyło mi się już w życiu testować. Do tej pory nie znalazłam idealnego krycia. Myślę, że takich kosmetyków raczej nie ma, niestety rzeczywistości nie oszukamy, chyba że w Photoshopie :) Ale mogę Wam powiedzieć, że udało mi się znaleźć w końcu korektor bardzo pasujący nie tylko do mojej karnacji, ale przede wszystkim do mojej trudnej i problematycznej skóry.



Ten kosmetyk to kremowy podkład korygujący o wysokim stopniu krycia. Trwała tekstura idealnie wtapia się w skórę ukrywając wszelkie niedoskonałości. Maskuje popękane naczynka, drobne blizny, przebarwienia oraz plamki. Testowany dermatologicznie.

Produkt dostępny jest w 3 gamach kolorystycznych:
010 Ivory,
020 Light Beige,
025 Rosy Sand.

Osobiście mam bardzo jasną karnację, więc nie miałam żadnych problemów przy wyborze korektora. Wybrałam nr 010 Ivory i okazał się on być trafnym wyboru, chociaż jakby był trochę jaśniejszy to by było jeszcze lepiej :)


Dużym plusem korektora jest jego wydajność i urocze opakowanie. Wszystko na swoim miejscu, estetyka i wygoda użycia. Cena przy 3g produktu to około 18 złotych więc naprawdę opłacalny zakup!

Największe plusy w działaniu korektora jakie zauważyłam? Na pewno nawilżenie, po nałożeniu go na twarz, nie czuję jak w przypadku niektórych korektorów nieprzyjemnego uczucia wysuszenia, a kosmetyk bardzo gładko się rozprowadza. Oczywiście jednym z najważniejszych jego funkcji jest krycie, a mogę Wam szczerze powiedzieć, że kryje on bardzo dobrze! Wszystkie mniejsze czy większe niedoskonałości stają się przynajmniej na parę godzin prawie że niewidoczne. Nie utrzymuję się on właściwie całego dnia, ale myślę że to wina mojej tłustej cery. W połączeniu z podkładem, korektor Catrice stapia się i daje naprawdę fajny efekt. Nie zbiera się on w porach ani zmarszczkach. Dobrze się również sprawdza pod oczy. Myślałam, że będzie on zbyt ciężki, bo wolałam jego płynną wersję, ale sprawdza się bardzo dobrze.


Podsumowując kosmetyk bardzo udany. niska cena, dostępność a przede wszystkim działanie :) Polecam dziewczyny!

1 komentarz:

  1. Sama używam go od dłuższego czasu, kupiłam z tego co pamiętam za jeszcze niższą cenę. Naprawdę polecam ;) Mój blog jest o wszystkim i zastanawiałam się nawet czy nie zrobić wis o kosmetykach- oczywiście on pojawiłby się na pierwszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥