środa, 18 stycznia 2017

Rimmel | korektor Match Perfection

Ostatnio coś często zdarza mi się testować różne rodzaje korektorów. Od lat zmagam się z nawracającym w różnym stopniu trądzikiem, więc staram się na codzień ukrywać niedoskonałości. Wciąż szukam ideału korektora, który mógłby mi w tym pomóc, nie podrażniając czy nie wysuszając przy okazji mojej skóry.



Dziś przygotowałam recenzję bardzo znanego korektora od marki Rimmel, z linii Rimmel Match Perfection. Długi czas stosowałam podkład z tej serii, ostatecznie postanowiłam sięgnąć również po korektor do zestawu. Korektor Rimmel Match Perfection jeśli się nie mylę to dostępny jest tylko w dwóch odcieniach 010 Ivory i 030 Classic Beige. Ja sama mimo bardzo jasnej karnacji skusiłam się na ciemniejszą wersję korektora czego trochę żałuję. Korektor ma dość nietypową aplikację, ponieważ jest w on w nowoczesnej formie pisaka, zakończony miękkim pędzelkiem i chociaż pierwszy raz spotkałam się z takim sposobem aplikacji, to okazała się ona bardzo wygodna i łatwa. 7 ml korektora dostaniemy w cenie około 21 złotych, jednak jest on bardzo wydajny.


Kosmetyk okazał się bardzo uniwersalny, ponieważ jest on przeznaczony dla każdego rodzaju cery. Jak zapewnia producent korektor rozświetlający Match Perfection zapewnić ma doskonałe krycie niedoskonałości oraz perfekcyjne rozświetlenie okolic oczu. Maskuje on oznaki zmęczenia. Praktyczny aplikator sprawia, że aplikacja jest bardzo precyzyjna. Kryje on także cienie i opuchnięcia pod oczami. Korektor potrafi więc połączyć dwie najbardziej pożądane funkcje: krycie i rozświetlenie.


Moje odczucia związane z tym kosmetykiem są bardzo pozytywne. Przede wszystkim nie tworząc on sztucznego efektu i nie wysuszając skóry zapewnia optymalne krycie cieni pod oczami. Nie podkreślił on także zmarszczek, w których niektóre produkty tak lubią się chować. Sprawia wrażenie całkiem lekkiego, nie obciążając zbytnio skóry! Po dłuższym czasie na skórze nie ciemnieje i ładnie utrzymuje się na twarzy. Mimo iż wybrałam odcień zbyt ciemny jak na moją karnację, to jestem zadowolona z kosmetyku i jestem pewna, że następnym razem sięgnę po odcień 010 Ivory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥