czwartek, 16 lutego 2017

Winter black | Gamiss

Pogoda coraz ładniejsza, a ja dziś patrząc na słoneczko za oknem rozmarzyłam się tak bardzo, że aż postanowiłam ubrać rajstopy w kwiatki. Pomyślałam, że będzie to fajny początek wiosny na blogu, ale potem mój chłopak, którego poprosiłam żeby znalazł ciekawe miejsce na zdjęcia, zawiózł mnie na polanę pełną śniegu :) Polanka Redłowska okazała się tak urokliwym miejscem, że mimo kontrastu w moim ubiorze, zostaliśmy tam, a efekt możecie zobaczyć niżej. 







OOTD:
bluzka/blouse - New Yorker
spódnica/skirt - Tally Weijl 
rajstopy/tights - Gabriella
narzutka/outerwear - no name
torebka/bag - no name
botki/boots - Gamiss (KLIK)

11 komentarzy:

  1. Ale piekne zestawienie <3 Nie było Ci zimno ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudowna stylizacja! wyglądasz prześlicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana stylizacja. Pięknie wyglądają te rajstopy we wzorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! wszystko mi się podoba :) ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw, podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous winter outfit!!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  7. very remarkable article, many points are points that I can learn, and certainly useful. thank you

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome and interesting article. Great things you've always shared with us. Thanks. Just continue composing this type of post.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥