czwartek, 16 lutego 2017

Winter black | Gamiss

Pogoda coraz ładniejsza, a ja dziś patrząc na słoneczko za oknem rozmarzyłam się tak bardzo, że aż postanowiłam ubrać rajstopy w kwiatki. Pomyślałam, że będzie to fajny początek wiosny na blogu, ale potem mój chłopak, którego poprosiłam żeby znalazł ciekawe miejsce na zdjęcia, zawiózł mnie na polanę pełną śniegu :) Polanka Redłowska okazała się tak urokliwym miejscem, że mimo kontrastu w moim ubiorze, zostaliśmy tam, a efekt możecie zobaczyć niżej. 







OOTD:
bluzka/blouse - New Yorker
spódnica/skirt - Tally Weijl 
rajstopy/tights - Gabriella
narzutka/outerwear - no name
torebka/bag - no name
botki/boots - Gamiss (KLIK)

10 komentarzy:

  1. Ale piekne zestawienie <3 Nie było Ci zimno ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudowna stylizacja! wyglądasz prześlicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana stylizacja. Pięknie wyglądają te rajstopy we wzorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! wszystko mi się podoba :) ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw, podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous winter outfit!!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  7. very remarkable article, many points are points that I can learn, and certainly useful. thank you

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥