wtorek, 4 kwietnia 2017

Soraya | Body Diet 24 pielęgnacja na noc

Soraya, znana i popularna polska marka kosmetyczna. Choć znam tę markę tam samo jak każdy, to ciężko mi przypomnieć sobie jakikolwiek używany od niej kosmetyk. Jednak jak każda firma, Soraya równiez chce się wyróżnić i zaproponować klientom wyjątkowe i oryginalne kosmetyki. Tym razem marka wyszła na przeciw kompleksom Polek i stworzyła specjalistyczna linię kosmetyków do pielęgnacji ciała Body Diet 24. Kosmetki w zależności od funkcji, mają zniwelować nadmiar tkanki tłuszczowej, pomóc pozbyć się rozstępów lub nawet zapewnić jędrność. 

Skuszona nowościami i atrakcyjną ceną, zakupiłam dwa kosmetyki z tej linii, jednak na pierwszy ogień przedstawię jeden z nich, Soraya, Body Diet 24 pielęgnacja na noc, intensywnie odchudzająca. Kosmetyk dostępny jest w wygodnym opakowaniu o objętości 200 ml, w przyzwoitej cenie 18 złotych. Ten nocny koncentrat jest wzbogacony o kofeinę i jak zapewnia producent, przeznaczony jest dla kobiet, które chcą wysmuklić sylwetkę i znacząco poprawić elastyczność skóry.


Główne składniki:

Keton malinowy zwany fat burnerem - aktywuje procesy spalania tłuszczu w komórkach podczas snu, wysiłku oraz w stresie.

Adipobloker - hamuje dojrzewanie komórek tłuszczowych

Dieta komórkowa - blokuje wchłanianie glukozy w komórkach tłuszczowych, dzięki czemu ogranicza im kalorie

Skoncentrowana kofeina - przyspiesza przemianę materii, pobudza krążenie krwi.


Dla uzyskania oczekiwanych efektów, byłam pewna że nie wystarczy samo wsmarowywanie kosmetyku, więc podczaj kuracji jednym opakowaniem starałam się regularnie ćwiczyć. Preparat wsmarowywałam okrężnymi ruchami w umytą i wysuszoną skórę, aż do całkowitego wchłonięcia.


Szczerze to nie oczekiwałam spektakularnych efektów no i się ich nie doczekałam. Mimo to za taką cenę, jestem bardzo zadowolona z użytkowania produktu, bo przede wszystkim dzięki regularnemu stosowaniu poprawiło mi się nawilżenie mojego ciała. Skóra jest delikatna i wygładzona, a codziennie użytkowanie kosmetyku sprawiało dużą przyjemność dzięki słodkiemu zapachowi. Zauważyłam, że zwiększyła się elastyczność skóry, ponieważ stała się ona bardziej napięta. Dlatego też mogę polecić linię Body Diet 24 od marki Soraya, jednak sugeruję stosować kosmetyki wraz z regularną aktywnością fizyczną.

1 komentarz:

  1. Kurcze próbowałam balsamów, peelingów w domu, zawijałam się w folię ale mój cellulit nie znikał. Dużo schudłam w przeciągu roku i myślałam, że skoro ćwiczę to cellulit też zniknie. No niestety... ciało szczupłe, a cellulit nadal mi doskwierał. Tego balsamu też próbowałam i niestety bez skutku. Wreszcie postanowiłam, że skoro odchudzanie kosztowało mnie tyle wysiłku to zasługuję na nagrodę i poszłam do https://www.qclinique.pl/zabiegi/zabiegi-ujedrniajace w celu dobrania odpowiedniego zabiegu, który pomoże mi pozbyć się cellulitu. Bardzo pomogła mi endermologia także polecam jeśli Wam balsamy też nie pomagają ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥