środa, 31 lipca 2013

Iperfumy, dbamy o zęby, part III

Tak jak obiecałam dziś kontynuacja artykułu o dbaniu o nasze uzębienie wraz z asortymentem sklepu internetowego, a właściwie drogerii internetowej iperfumy pl. Bo przecież każdy chce mieć piękny i przede wszystkim zdrowy uśmiech, abyśmy nie musieli wstydzić się szerokiego uśmiechu na naszych zdjęciach z rodziną, naszymi przyjaciółmi czy wybrankiem / wybranką naszego serca. Tak jak już wczoraj pisałam, asortyment sklepu internetowego iperfumy pl zawiera dość szeroką gamę past do mycia zębów w tym właśnie past wybielających nasze uzębienie. Sprawdziłam też pytanie, które zadała jedna z czytelniczek, a na które ja nie zwróciłam uwagi, choć powinnam. Czym różni się dbanie o higienę jamy ustnej u kobiet, a czym u mężczyzn. Otóż ostatecznie sprawdziłam to, tak jak mówiłam i nie różni się ono wcale, więc nie przejmujcie się jeżeli któraś z Pań znajdzie pastę i będzie miała ochotę ją kupić i jej użyć, a okaże się, że przydzielona została ona do działu męskiego dbania o higienę jamy ustnej. Także Panowie niech nie poczują się mniej męscy, gdy podczas zakupów na stronie iperfumy pl zauważą, że wybrana przez nich pozycja służąca do ochrony o Wasze uzębienie i jamę ustną znajdzie się w kategorii damskiej, ponieważ nie robi to jakiejkolwiek różnicy. Skupmy się teraz na innych pozycjach niż wałkowane już przeze mnie odrobinkę za długo pasty do mycia zębów ( wybielające, żele do mycia zębów, dla dzieci, a także te, przeciw krwawieniu dziąseł ). Następną kategorią są spraye i płyny do higieny jamy ustnej, gdzie znajdziemy ich w danej kategorii 17 w przedziale cenowym od 16 złotych i 89 groszy, gdzie jest to płyn do płukania jamy ustnej od Listerine, do 73 złotych i 10 groszy, gdzie jest to znów marka Swissdent Extreme, którą poznaliśmy już we wczorajszym artykule i tym razem produkt marki Swissdent Extreme to także jak ten od Listerine, płyn do płukania jamy ustnej. Zacznijmy więc od produktów marki Listerine, ponieważ to właśnie one przeważają w tej kategorii. Produkty od firmy Listerine dzielą się na : Listerine Stay White ( wybielający ), Listerine Total Care ( totalna ochrona ), Listerin Coolmint ( nadzwyczaj miętowy ), Listerine Original, Listerine Total Care Sensitive ( totalna i delikatna ochrona ), Listerine Cool Citrus, Listerine Zero Mild Mint, Listerine Teeth & Gum Defence, Listerine Total Care Enamel Guard, wszystkie te produkty z linii płynów do ochrony jamy ustnej od Listerine znajdziemy w kwotach mniejszych niż 20 złotych. Od firmy BlanX, którą również udało nam się poznać, przynajmniej mi, dopiero wczoraj, także znajdziemy w dziale „Płyny i spraye do higieny jamy ustnej”. Pierwszym z nich jest BlanX Biorepair płyn do płukania jamy ustnej w cenie 24 złote 94 grosze za 500 ml, jest to nowość na rynku, która myślę, że opłaca się za taką pojemność.  Także firma Weleda Dental, która w swojej ofercie również posiada pasty do mycia zębów, znajduje się w kategorii „Spraye i płyny do higieny jamy ustnej”. Oferuje ona między innymi Weleda Dental Care czyli płyn do płukania jamy ustnej z wysoką ochroną naszego uzębienia, w cenie 36 złotych 59 groszy za 50 ml.

3 komentarze:

  1. Szkoda, iż nie posiadają w swoich propozycjach past Elmex ;) Tak jak już pisałam wczoraj - ja stosuję ją od wielu lat ;)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię dbać o moje zęby :)

    zapraszam do mnie :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatna notka. ^-^

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥