wtorek, 30 lipca 2013

Myjemy zęby z iperfumy.pl, vol.2 :)

Minął prawie miesiąc czasu od kiedy napisałam ostatni artykuł o stronie internetowej iperfumy.pl, a właściwie o wadach i zaletach jej asortymentu. Ciekawa jestem czy ktokolwiek z Was drogie czytelniczki oraz rzadziej spotykani czytelnicy mojego bloga, pamięta o jakiej tematyce był ostatni artykuł tego typu. Zapewne nie, a już tym bardziej o tym, że każdy temat dotyczący kosmetyku czy innego produktu znajdującego się na stronie drogerii internetowej iperfumy, w jej asortymencie, który Was ciekawi, niepokoi czy też chcecie po prostu aby temat ten zgłębić, przybliżyć, napisać więcej, dowiedzieć się więcej, także z innych źródeł na temat składu, opinii, działania danego produktu, czy całej linii produktów, może też marki kosmetycznej, którą możemy znaleźć właśnie na stronie iperfumy jako sklepu, dokładniej drogerii internetowej, możecie po prostu napisać mi o tym na mój adres e-mail, który znajdziecie w zakładce „Contact with me”, w wiadomości prywatnej na moim fanpage’u, lub po prostu w komentarzu pod najnowszym postem. Nie martwcie się jeśli post nie dotyczy akurat asortymentu iperfumy! Każdy komentarz moich czytelników jest dla mnie bardzo ważny i dbam o to, aby  żadnego z nich po prostu nie przeoczyć. Dlatego jeśli macie jakieś propozycje to piszcie śmiało, a ja opowiem Wam więcej J Teraz tak dla krótkiego przypomnienia, bo właśnie dziś będzie kontynuacja poprzegniego artykułu dotyczącego produktów znajdujących się w asortymencie iperfumy, ostatni post dotyczył przed ostatniej zakładki w menu sklepu iperfumy, mianowicie „Zęby”. Jak o nie dbać? Jak zachować je czyste, lśniąco białe, a co najważniejsze – zdrowe? Oczywiście do tego same dobre chęci nie wystarczą, potrzebna jest nam tutaj wysoka ochrona, a przede ochrona taka musi być systematyczna i regularna, odpowiedzialna i świadoma. Asortyment sklepu internetowego iperfumy zaopatrzony jest w pasty do mycia zębów, płyny i spraye do higieny jamy ustnej, szczoteczki do mycia zębów, a także odpowiednie i sprawdzone produkty do wybielania zębów w promocyjnych cenach. Dział „Zęby” możemy podzielić na ochronę dla zębów dla mężczyzn, kobiet i także dla dzieci. Bo przecież nasze pociechy szybko mogą nabawić się próchnicy lub innej poważnej choroby dziąseł. Jeśli chodzi o pasty do mycia zębów, znajdziemy ich kilkadziesiąt rodzajów, które myślę, że zaspokoją nasze potrzeby. Przedział cenowy to 12 złotych i 98 groszy, do 93 złote 98 groszy, w tym, żeby uspokoić Was, najdroższa cena obejmuje cały zestaw kosmetyków, który na pewno wart swojej ceny, zawiera wybielającą pastę do mycia zębów, delikatną szczoteczkę do zębów, spray do ust oraz kosmetyczkę, a wszystko to firmy Swissdent Extreme. Przeglądając tak pasty do zębów, które możemy znaleźć właśnie w sklepie iperfumy zauważył, że firma Swissdent Extreme, o której wcześniej nie słyszałam ma dosyć bogatą ofertę past, choć ich ceny nadal szokują, podobnie firma BlaX Med, dotąd mi nieznana, oferuje wiele rodzajów past, już w nieco bardziej zachęcającej cenie. Oprócz tych dwóch marek, spośród past do zębów znajdziemy także znaną mi z zakupów w Rossmannie, Laverę, oraz Weleda Dental Care, która oferuje żel do mycia zębów, zwykłą pastę do zębów, specjalną pastę przeciw krwawieniu dziąseł oraz żel do mycia zębów dla dzieci. Jutro kolejny artykuł i kolejne ciekawostki dotyczące higiemy naszych jam ustnych, buziaki!

3 komentarze:

  1. Hmm...z past do zębów polecam Elmex :) Najlepsza według mnie. Zębów nie wybiela, ale chociaż chroni przed próchnicą i działa na prawdę :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak zapytam czym różni się pasta i higiena uzębienia dla kobiet i dla mężczyzn bo trochę mnie to zdziwiło:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :) Fajny blog ;))
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥