czwartek, 30 stycznia 2014

Kosmetycznie, z męskiego punktu widzenia.

Witam wszystkich! J Tym razem czas na małą odmianę – zawsze pisała dla Was Lissey, tym razem na sklep www.iperfumy.pl spojrzymy z męskiego punktu widzenia, pisze dla Was jej chłopak, o którym parę razy z tego, co widziałem – była tutaj mowa, stałe czytelniczki wiedzą :D Wbrew pozorom ten sklep internetowy nie posiada tylko artykułów dla kobiet, chociaż nie ma co ukrywać, głównie te tam dominują, może też dlatego, że kobiety częściej dbają o swój wygląd i potrafią wydać masę pieniędzy na tego typu sprawy (prawda?). Tak czy siak, mi również nieraz zdarzyło się wypróbować jakieś produkty z tego sklepu z męskiej linii. I tak zaczynając od początku – przede wszystkim mogę Wam polecić ich linię szamponów do włosów. Gdy jeden z szamponów mi nie podpasował, następnym razem sprawdzałem drugi, wypróbowywałem jeszcze trzeci, w końcu wybierając najlepszy. Szeroki asortyment i możliwość wyboru (przeciw wypadaniu włosów, przeciw łupieżowi itd.) są naprawdę godne polecenia. Nie zawiodłem się również w kategorii perfum męskich – od razu po wybraniu tej zakładki przed moimi oczami stanęły perfumy moich ulubionych marek – Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Calvin Klein czy też Hugo Boss – i to w bardzo przystępnych cenach! Jeśli nawet nie dla mnie, to dobry pomysł na prezent dla faceta, który lubi dobrze pachnieć i czuć się pewnym siebie. Szeroki wybór wód toaletowych zawiera też oferty takich firm jak Versace czy nawet Lacoste. którego zapach z serii Red od razu przekonał mnie do siebie, mimo, że nigdy wcześniej nie miałem okazji się z nim bliżej ,,poznać”. Naprzeciw moim świątecznym problemom z kupieniem prezentów rodzinie wyszły też przecenione zestawy kosmetyczne, które zadowoliły część rodziny, która takie prezenty dostała, a i nie uszczupliło to zbytnio mojego portfela. Nigdy nie miałem problemów ze skórą po goleniu, aż do paru miesięcy wstecz. Wtedy po każdym goleniu zarostu na mojej szyi zostawały czerwone plamki, świadczące o podrażnionej skórze. Płyn po goleniu Adidasa nagle przestał dobrze działać na moja szyję, a z pomocą przyszły balsamy po goleniu z iperfumy.pl – a konkretniej te z firmy L’Oreal i Vichy. Kolejny problem z głowy! Jeśli chodzi o żele pod prysznic, na stronie tego sklepu internetowego także do kupienia są moi faworyci – czyli Nivea Activ i Nivea for Men – Muscle Relax. Przyjemne zapachy, wszystko w jak najlepszym porządku, kolejne produkty godne polecenia w dobrej cenie. W sklepie z perfumami zaskoczyła mnie też obecność suplementów diety, które można kupić, by wspomagać odchudzanie. Tych, które są na stronie wprawdzie sam nie używam, ale wiem, że takowe mogą przy ćwiczeniach wspomóc metabolizm i przyspieszyć proces odchudzania, zrzucania zbędnego tłuszczyku J Oprócz tego widziałem też suplementy wspomagające opalanie się oraz ujędrniające skórę – kto wie, może warto spróbować zacząć wspomagać swoje ciało też od środka – a nie tylko od zewnątrz. Tym oto sposobem dochodzimy już do ostatniej kategorii, która przykuła moje męskie oko, czyli pasty do zębów, w których kwestii też potrafię być dość wybredny. Ogólnie polecam Wam firmę Blanx, która nie ma nieprzyjemnego posmaku ‘dentysty’ przy myciu zębów a dodatkowo potrafi wybielić szkliwo i działa z ochroną na nasze zęby. To by było na tyle, jeśli chodzi o mały rzut okiem na stronę www.iperfumy.pl z męskiego punktu widzenia, polecam wszystkim facetom małe zakupy na tej stronie, być może do usłyszenia w przyszłości! :D

7 komentarzy:

  1. O no proszę : ) Piękna buteleczka perfum ; ) Aś sie rozpisał ; )
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there, Beautiful!

    You can win cool stuffs from Dresslily just by liking their Facebook page and leaving a comment on my blog! Isn't it easy!
    Come and join!

    The Slim Kid Inside Blog X Dresslily Giveaway

    With love
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  3. No panowie lepiej wiedza czego chcą :) a kto inny bedzie wiedział co kupić naszej połowce jak nie opinia innego mężczyzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam Twojego bloga i czekam na Ciebie...

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post i fajna propozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajną butelkę ma ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. zaobserwowalam jak prosilas i czekam na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥