czwartek, 30 stycznia 2014

My black prom dress

Kochani dziś nadchodzę z dość amatorskimi zdjęciami, które wcale nie miały ujrzeć światła dziennego. Czarna sukienka maxi była moim pierwszym wyborem na bal studniówkowy. Jednak w ostatniej chwili zdecydowałam się na identyczną sukienkę lecz czerwoną i to właśnie w niej dodam niedługo zdjęcia z balu. Mimo to czarna kiecka też jest warta pokazania, a także polecenia. Dostałam ją w ramach współpracy ze sklepem Oasap, jest naprawdę piękna, bardzo prosta lecz elegancka, mimo to wybrałam czerwoną, aby trochę się wyróżnić i nie wyglądać zbyt smutno w czarnej. Zdjęcia, które zobaczycie poniżej są również słabej jakości, za co ogromnie przepraszam, ale jeszcze raz podkreślam, że nie miały się one tutaj pojawić. Sklep jednak nalegał aby sukienkę pokazać, więc to też robię. Latem na pewno wybiorę się na jakąś sesję w samej sukience, no i mam nadzieję, że jeszcze nie raz będzie jakaś większa okazja, by ją ubrać.





sukienka/dress - Oasap

Romwe Spring Festival Sale
Over 1000 styles, up to 75% off
Start from $3.99
Time: 2/4/2014 ---2/11/2014
Don’t miss, girls!

30 komentarzy:

  1. Ja też ubrałam się trochę na przekór, bo założyłam syrenią suknię w kolorze czekoladowego, połyskującego brązu... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice. But you are young, you should wear something a little bit more colorful for prom :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely dress...
    http://deepti01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w tej sukience rewelacyjnie ! Bardzo ładnie Cię wysmukla. :)
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous!
    love the dress
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiscie cudowna ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna :) w czerwonej pewnie lepiej, bo żywiej :p sama miałam czerwoną sukienkę na studniówce a czarnych czy granatowych sukienek wcale nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak elegancko ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka C: I fryzura też. Kto Cię czesał? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana.. Mam identyczną tylko beżową, która wygrałam w konkursie.. Zakochałam się w niej..!! Jest lekka, elegancka, zwiewna.. CUDNA..!! Pięknie w niej wyglądasz.. ; ) Czekam na zdjęcia czerwonej.. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna, ale chyba dobrze, że włożyłaś czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że ta sukienka średnio do ciebie pasuje , może to jakość zdjęć albo już sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja szczerze mówiąc nie jestem zachwycona skunienką. Po prostu nie mój styl i tyle:) ale ładnie ci w niej :D zapraszam atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. you look amazing
    beautiful dress and hairstyle

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo elegancko wyglądałaś, w końcu jak bal to bal !

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. you look fabulous and nice dress. :)

    charu
    http://myglossyaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego światło jest za Tobą! Przepraszam, ale czasem denerwują mnie takie fakty, piękna dziewczyna, z piękną fryzurą i w pięknej sukience, ale zdjęcia są do bani, bo światło świeci od tyłu i tylko psuje efekty zamiast poprawiać. Mała rada, na przyszłość postaraj się, aby światło świeciło z przodu, a zobaczysz, że efekt zdjęcia będzie o wiele lepszy, naprawdę.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥