wtorek, 21 października 2014

Golenie i depilacja, iperfumy part2

Dziś ciąg dalszy o depilacji i goleniu się dla kobiet specjalnie z oferty sklepu internetowego iperfumy! Ostatnio skupiłam się kremach do depilacji, dziś chciałam Wam przedstawić inne opcje. Przykładowo Veet depilatory gel oferuje żel do depilacji, który otrzymał ponad 3 gwiazdki wśród wizażanek. Czym jest tak właściwie żel od Veet? Producent zapewnia: Gładka skóra aż do 28 dni! Efekt jak po wizycie w salonie kosmetycznym. Już nie musisz tracić czasu na umawianie się do kosmetyczki by Twoje nogi były seksownie gładkie i to przez 4 tygodnie! Ciepłe woski w żelu Veet to innowacyjne, przyjemne i łatwe w użyciu woski o działaniu tak skutecznym jak zabiegi w salonie kosmetycznym. Woski w żelu Veet mają piękny zapach, a ich przyjemna żelowa konsystencja jest delikatna dla skóry i łatwa do spłukania. Wystarczy podgrzać wosk w kuchence mikrofalowej lub ciepłej wodzie, nałożyć na skórę cienką warstwę i ją zerwać. Polecamy obejrzeć nasz krótki filmik instruktażowy. Ciepłe woski dostępne są dla trzech rodzajów skóry – suchej wzbogaconej aloesem, wrażliwej z olejkiem migdałowym oraz normalnej o przyjemnym zapachu kwiatów lotosu. O to mega pozytywna opinia od jednej z użytkowniczek: Na początku powiem,że mam spore doświadczenie z depilacją. Korzystałam już chyba ze wszystkich dostępnych produktów. Niestety depilacja woskiem u kosmetyczki jest dosyć droga, więc zaczęłam szukać tańszych sposobów. Wosk Veet stosowałam tylko do depilacji bikini, ponieważ włosy na nogach zawsze się wrastały a bikini nie wyobrażam sobie golić maszynką. Wosk w żelu Veet nie jest super produktem, ale spełnia swoja funkcję. Przede wszystkim dobrze usuwa włoski nawet te bardzo małe, ale tez te grube i długie. Jeśli prawidłowo go użyjemy (zdecydowanym ruchem ręki oderwiemy pasek) to sińce się nie pojawią i będzie zdecydowanie mniej podrażnień, bo nie będziemy musiały przyklejać go ponownie. Najważniejsze jest, żeby nałożyć cienką warstwę i dobrze przykleić plaster a następnie odczekać 2 minuty. Efekt jest jak najbardziej zadowalający! Oczywiście nie wyrwie wszystkich włosków, ale przecież nawet kosmetyczka posiłkuje się często pęsetka przy kilku włoskach. Zapach jest śliczny, a skóra po depilacji jest jakby nawilżona. Paski są jak najbardziej do wielokrotnego użytku- wystarczy umyć je w ciepłej wodzie. No i najważniejsze- MEGAwydajny! Warto przygotować sobie miseczkę z woda, w której będziemy moczyć palce,żeby się nie lepiły. Kolejnym ciekawym produktem do stosowania przy kobiecej depilacji jest Veet EasyWax, czyli depilator z nagrzewanym woskiem, w cenie 71 złotych. Powiem Wam szczerze, że owy produkt miałam okazję testować i albo po prostu pomimo kilku podejść i dokładnego przeczytania instrukcji, nie umiałam tego dobrze robić, albo produkt ten jest totalnym bublem. A czy Wy miałyście okazję, używać jakichkolwiek produktów od znanej marki Veet? A może akurat EasyWax wpadł już i w Wasze ręce? Dajcie znać w komentarzach co o nim sądzicie i jak się sprawdził w Waszych przypadkach!

5 komentarzy:

  1. Miałam okazje wypróbować ten produkt i nie byłam z niego zadowolona, próbowałam tysiąc razy i zawsze coś poszło nie tak. Odstawiłam na bok i używam najzwyklejszego depilatora - dla mnie to chyba najlepsze rozwiązanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji wypróbować tego produktu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego produktu, ale z Veet bardzo lubię krem do depilacji debut, u mnie się sprawdza:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I very much like this product, it takes a while to get use to it, but after you do it`s great :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tego produktu , ale czas to zmienić ! :)

    zapraszam :
    http://www.suena18.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/pages/Suena/1452640378333389?fref=ts

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥