piątek, 17 października 2014

Golenie i depilacja, iperfumy

Dziś chciałam poruszyć temat ważny dla każdej kobiety, zwłaszcza latem, skupimy się więc na depilacji kobiecej oczywiście odnosząc się cały czas do strony drogerii internetowej z którą współpracuję chodzi tutaj o sklep iperfumy.pl. żebyśmy mogli znaleźć informacje na ten temat na stronie drogerii musimy wejść w kategorię ciało a następnie Golenie i Depilacja. “Dla uczucia gładkich nóg i całego ciała zakup ostrza wymienne do swojej maszynki, albo spróbuj depilacji.” Produkty Venus, Avon czy Veet, to wszystko znajdziemy w ich ofercie. Najbardziej moją uwagę zwróciły produkty firmy Eveline, z którą również udało mi się nawiązać współpracę :) Eveline, Bio Depil, Ultradelikatny krem do depilacji skóry wrażliwej 9 w 1. Kosmetyk kosztuje tylko niecałe 15 złotych i ma naprawdę świetne opinie. Z koenzymem Q10+R i proteinami jedwabiu. Opóźnia i spowalnia odrastanie włosków, niezwykle skutecznie usuwa niechciane włoski, jest wyjątkowo delikatny dla skóry, opóźnia odrastanie włosków, nawilża skórę, dzięki zawartości protein jedwabiu, wzbogacony o aloes, łagodzi i koi podrażnienia, zawiera koenzym Q10+R, aby dodatkowo pielęgnować skórę podczas depilacji, sprawia, że skóra staje się satynowo gładka i jedwabiście miękka, wyjątkowo szybko działa, bez ryzyka uszkodzenia skóry. Powiem Wam szczerze, że mojej przyjaciółce zdarzyło się używać tego produktu, a oto jej opinia: Krem trzymałam ok. 7 minut - trochę dłużej, niż zaleca producent i wcale mnie nie podrażnił. Zapach taki jak przy innych tego typu kremach, niezbyt miły, ale nie bardzo intensywny - miewałam już inne kremy, które śmierdziały dużo mocniej. Tubka starczyła mi na kilka aplikacji. Jestem zadowolona z tego produktu i na pewno jeszcze go kupię. Wcześnie jednak sprawdzę inne produkty do depilacji Eveline. Wygrzebałam również na wizażu opinie innych użytkowniczek :) Niestety znalazłam też kilka mniej pochlebych opinii:  Po otwarciu opakowania i pierwszych chwil użycia byłam zachwycona długością szpatułki, która baardzo ułatwia rozsmarowanie kremu. Moje oczekiwania były spore po pierwsze obietnice producenta, po drugie znalazłam już świetny krem do depilacji i szukałam konkurenta. Po nałożeniu (tylko łydki od kolan w dół) ubyło pół opakowania. Po odczekaniu 10 minut zaczełam usuwać krem. Podrażnienia nie było (kilka drobnych zaczerwienień), ale niestety krem zostawił włoski przy skórze. Nie są widoczne, ale kiedy przejadę ręką czuje, że nogi nie są idealnie gładkie. Niestety nie wrócę do niego, Bielenda radzi sobie dużo lepiej, a wcale nie jest droższa. Jeżeli chodzi o kremy do depilacji to na stronie sklepu iperfumy mamy kilka rodzajów od Eveline Cosmetics, oprócz tego znalazłam ciekawy krem z Veet czy Avon Skin so soft! Wybierać jest więc w czym, pytanie tylko czy to jest najlepszy sposób depilacji nóg? Ja mimo różnych podejść pozostaje wiernie przy maszynkach, które oczywiście potrafią być męczące… A wy czego używacie i co polecacie?

4 komentarze:

  1. Kiedyś używałam kremów do depilacji, jednak mnie podrażniały dlatego też nie ma ochoty próbować innych, a tym bardziej gdy tak jak napisałaś zostawił włoski ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie uzywam kremow do depilacji, jakos mam z nimi zle wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie nie ma nic lepszego bezbolesne golenie niż naturalne mydełko do golenia z olejkami jakimikolwiek. Ja stosuje eteryczne ;) Odkąd stosują mydło golenie stało się przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te produkty Eveline testowałam ale niestety na mnie nie podziałały, a szkoda bo zapachy mają nieziemskie takie słodkie. Koleżanka też próbowała i niestety efekt mizerny. Ma podobny problem jak ja. Szybko odrastające włoski dają w kość. Obydwie zapisałyśmy się na zabieg depilacji laserowej w salonie depilacja.pl w naszym mieście. Jesteśmy już po konsultacji z kosmetologami. Nie mogę się doczekać jak zacznę zabiegi i mój problem zniknie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥