środa, 6 lipca 2016

Jantar - szampon z wyciągiem z bursztynu

Moje włosy, choć nigdy nie farbowane i nie poddawane nie wiadomo jakim zabiegom, są słabe i zniszczone. Przyznam się, że nie często odwiedzam fryzjera, ponieważ każdy stracony centrymetr włosów to dla mnie wielki ból. Kolejną przyczyną ich osłabienia i wysuszenia może być codzienne mycie i podrażnianie ich ręcznikami. Od pewnego czasu staram się delikatnie o nie zadbać, a ponieważ jestem dużym leniem i robienie czegokolwiek regularnie poza jedzeniem i spaniem jest dla mnie uciążliwe, to wcale nie przychodzi mi to łatwo. 



Mimo to zaopatrzyłam się w ciekawy produkt, który już wiem, że był strzałem w dziesiątkę. Odżywki, maseczki, ok to może potrzebuje dodatkowej pracy i czasu, ale mycie włosów niekoniecznie. Zaczęłam więc od nowego szamponu. 
 
Jantar - szampon z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych

Oparty jest on na sprawdzonej, niezmienionej od lat recepturze. Zawiera wyciąg z bursztynu, kompleks witamin A, E i F oraz inulinę o doskonałych właściwościach kondycjonujących. Wyciąg z bursztynu pielęgnuje, wzmacnia i wygładza włosy. Równocześnie zapobiega ich przetłuszczaniu. Jako naturalny filtr słoneczny chroni przed szkodliwym działaniem środowiska. Dodatkowo kompleks Trichogen skutecznie wzmacnia cebulki, zapobiegając wypadaniu włosów. Po umyciu włosy stają się jedwabiste, miękkie, lśniące i podatne na układanie


Po niskiej cenie za jaką zakupiłam ten szampon, naprawdę nie spodziewałam się cudów. A jednak zostałam mile zaskoczona. Jest to jeden z niewielu szamponów, który sprawił, że nie muszę myć codziennie włosów. Co prawda nie przestały się one tak szybko przetłuszczać, jednak skóra głowy po nim nie swędzi. Po umyciu moje włosy wyglądają na odżywione, są błyszczące i nie plączą się ani nie puszą. Przede wszystkim również są umyte, czuję tę świeżość i czystość na mojej skórze głowy. 

Jeśli chodzi o inne atuty to szampon aby był wygodny w użytkowaniu, powinien się dobrze pienić! Farmona spełnia tym wymagania :) Zapach jest przyjemny, delikatnie ziołowy. Szampon ma również bardzo wydajną konsystencję, jedynym małym minusem może być odkręcane opakowanie, które nie należy do najwygodniejszych. 

Mimo to jestem pewna, że wrócę do niego i mogę go Wam z całą pewnością polecić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥