sobota, 24 września 2016

Barwa siarkowa - krem nawilżający

Dziś chciałam Wam przedstawić moje nowe, świetne rozwiązanie pod makijaż. Testowałam różne kremy, niektóre pokochałam, inne znienawidziłam. Niektóre były lekkie i nie podrażniały mojej skóry, natomiast inne były ciężkie i zapychały mi pory. 

Już od jakiegoś czasu chciałam wypróbować kosmetyki marki Barwa. Jako że mam problem z trądzikiem, a one podobno bardzo dobrze sprawdzają się przy tego typu skórze. Postanowiłam zacząć od kremu na dzień i znalazłam.

Specjalnie dobrana receptura sprawia, iż krem działa dwufazowo. Zwiększa poziom nawilżenia bezpośrednio po aplikacji aż o 103%, natomiast w wyniku długotrwałego stosowania podnosi nawilżenie o 28%. Dodatkowo zmniejsza przetłuszczanie się skóry, nie zatyka porów oraz przyspiesza regenerację podrażnionej skóry. Nadaje jednolity, matowy i zdrowy koloryt skóry i sprawia, że jest wygładzona i elastyczna.


Bardzo polubiłam się z tym kremem. Przede wszystkim kremik dobrze mi się sprawdza nakładany pod makijaż, a na tym najbardziej mi zależało. Makijaż wygląda bardzo dobrze i lekko się rozprowadza. Produkt nie podrażnia cery, jest bardzo delikatny. Nie powoduje powstawania niedoskonałości czy też innych niespodzianek. Bardzo dobry dla mojej mieszanej cery. Nawilża, a podkład i puder nie spływają z niego. 

Wydaje mi się że kiedyś wszystkie kosmetyki od Barwy miały wściekły pomarańczowy kolor i mimo że wiem że nie o kolor tu chodzi to bardzo mnie on odstraszał. Teraz ma on bardzo ładne, estetyczne niebieskie opakowanie. W dodatku krem jest bardzo łatwo dostępny i ma przystępną cenę.


Zapach jest naprawdę śliczny, i długo się utrzymuje na skórze. Świeży, delikatny zapach, dzięki temu uwielbiam używać go ranem ponieważ działa energetyzująco i orzeźwia. Konsystencja jest bardzo fajna, lekka i żelowa lecz nie jest tłusta, szybko wchłaniająca się. Nie odczuwam go na twarzy i z całą pewnością nie zapycha!

Krem spełnia moje oczekiwania, a zatem mam w planach przetestowanie innych kosmetyków Barwy :) Coś możecie polecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥