sobota, 1 października 2016

FlosLek Pharma Anti Acne - oczyszczający żel

Kochani dziś chciałam Wam przedstawić fajny i świeży żel do mycia twarzy marki FlosLek Pharma. Używam go od jakiegoś czasu, po tym jak skończył mi się mój ulubieniec z Iwostinu i postanowiłam popróbować czegoś innego. Niedawno też używałam żelu ze szczoteczką firmy Bioliq, oba poprzedniki sprawdzały się bardzo dobrze, jednak jako że lubię testować nowe kosmetyki, a tej marki jeszcze w swojej kolekcji nie miałam to wybór tym razem padł właśnie na FlosLek Pharma. 

Anti Acne znalazłam w całkiej przystępnej i kuszącej cenie podczas zakupów w ulubionej internetowej drogerii i stwierdziłam że nie zaszkodzi spróbować. Oprócz oczyszczania i nawilżania miał również pomagać w walce z trądzikiem, zamykać pory i hamować powstawanie nowych wyprysków.


Właściwości:

Delikatny żel polecany do mycia i codziennej pielęgnacji skóry tłustej i trądzikowej z rozszerzonymi porami, skłonnej do tworzenia zaskórników i wykwitów. Dobrze oczyszcza i odświeża skóre twarzy, powoduje obkurczenie ujść gruczołów łojowych oraz zmniejszenie łojotoku. Zmniejsza skłonność do tworzenia się zaskórników i powstawania wykwitów skórnych. Zachowuje naturalne pH zdrowej skóry.


Po przeczytaniu tych słów od producenta, pokładałam w nim już nieco większe nadzieje i na szczęście nie rozczarowałam się. Bardzo dobry a zarazem delikatny żel do mycia skóry trądzikowej. Stosowałam naprawdę wiele różnych kosmetyków do twarzy, ale ten przypadł mi do gustu najbardziej. Nie podrażnia skóry, natomiast po jego użyciu moja twarz pozostaje czysta, świeża i dobrze nawilżona. Jest bardzo wydajny w użyciu i ma przyjemny, delikatny zapach. Żel Anti Acne nie wysuszył mnie a nie nie spowodował uczucia ściągania.


Uważam, że naprawdę pomógł mi w walce z trądzikiem, dlatego polecam go wszystkim, którzy się z nim zmagają. U mnie wypryski delikatnie się zmniejszyły, a blizny rozjaśniły się. Co prawda stosuję go dopiero parę tygodni, ale myślę, że zostanę z nim na dłużej i chętnie zobaczę więcej zmian. Piszcie w komentarzach czy miałyście szansę go stosować i co o nim myślicie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥