czwartek, 10 listopada 2016

AUTUMN LEAVES

Uwielbiam sukienki i spódniczki, które są bardzo kobiece i eleganckie. Jesienią czy zimą w połączeniu z botkami lub długimi kozakami wyglądają obłędnie. Niestety chociaż trochę ich w szafie mam, to zazwyczaj i tak sięgam po najszybsze i najwygodniejsze rozwiązanie jakim są jeansy. Ostatnio jednak przyszła do mnie wspaniała paczuszka od marki Gabriella, a w niej wyjątkowe rajstopy, które możecie zobaczyć na zdjęciach. Czekam również na dwie zamówione przeze mnie sukienki, więc obiecałam sobie że tego sezonu pojawi się więcej stylizacji tego typu :) Zobaczymy co z tego wyjdzie.







OOTD
koszula/shirt - Dresslily 
kamizelka/vest - no name
spódnica/skirt - Terranova
rajstopy/tights - Gabriella
botki/boots - Rosewholesale
torebka/purse - no name
zegarek/watch - Aliexpress

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam zestawienia tego typu a w rajtuzach się zakochałam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze rajstopy! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice stocking!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te rajstopy są genialne, masz idealne nogi do nich. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie, kontrast czerwieni i czarnego i do tego super rajstopy
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam <3!
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy dodają uroku stylizacji :) Przecudownie wyglądasz :) Podoba mi się połączenie czerwonej kraty z kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing look!
    XoXo

    www.acooltime.es

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥