poniedziałek, 7 listopada 2016

BIELENDA | Krem do depilacji

Depilacja to bardzo ważna kwestia dla każdej kobiety, osobiście próbowałam już większości dostępnych sposobów i wciąż nie mogę wybrać jakiegoś ulubionego. Maszynka podrażnia i działa na bardzo krótko, depilator jest bolesny. Ostatnio zastosowałam zupełnie inną metodę, którą miałam okazję wypróbować raz parę lat temu. Podczas zakupów natknęłam się na krem depilacyjny do nóg marki Bielenda i postanowiłam zaryzykować.
BIELENDA VANITY LASER EXPERT krem depilacyjny do nóg sprawdził się u mnie całkiem nieźle. Z poprzedniego testowania podobnego kremu miałam bardzo złe wspomnienia jeśli chodzi o zapach, ale i o czas odrastania włosków. Nie pamiętam już jaką markę wtedy zastosowałam, ale wiem, że to były początki tego typu kremów i zapach był nie do zniesienia. Jeśli chodzi o depilację to też nie należała ona do najbardziej precyzyjnych, być może nie zrobiłam tego wystarczająco dokładnie. 

Po przeżytych doświadczeniach z tego typu kremami, starałam się tym razem wszystko zrobić jak najlepiej i jak najdokładniej umiałam. Postąpiłam krok po kroku według instrukcji i właściwie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z efektów. 

Zestaw od Bielendy zawiera tubkę kremu o pojemności 100 ml a także dwie chusteczki wspomagające działanie. Kupiłam go za 16 złotych i wystarczył mi on na jedną depilację. 

Skuteczność zestawu ma się opierać na rewolucyjnym działaniu Telocapilu. Jest to ekstrakt pochodzenia roślinnego, odpowiedzialny za redukcję zbędnego owłosienia, wpływa na jego jakość i ogranicza w ten sposób częstotliwość depilacji. Badania in vitro wykazały, że substancje zawarte w Telocapilu docierają do mieszków włosowych, uszkadzają je, oddziałują na cykl życiowy włosa, osłabiają go i znacznie hamują jego czynnik wzrostu. Oznacza to sukcesywną redukcję zbędnych włosków oraz obniżenie ich jakości i grubości, stają się one cieńsze i słabsze.


Jeśli chodzi o jego największe zalety to myślę, że pierwszą uderzającą rzeczą przy tego typu kosmetykach jest zapach. Ten krem w porównaniu do moich wcześniejszych nie śmierdzi. Zapach nazwałabym raczej neutralnym, ani nie drażni ani nie zachwyca. Krem również bardzo skutecznie zmiękczył moje włoski, dzięki czemu sprawił, że byłam w stanie je szybko i łatwo usunąć wyprofilowaną szpatułką dołączoną do zestawu. Nie wywołał on również u mnie żadnych stanów zapalnych czy podrażnień. Konsystencja kosmetyku również bez zarzutu. Bardzo gęsty, w postaci mu lekko rozprowadza się po nogach.

Czas jego działania również mnie nie zawiódł, ponieważ minęło około 2 tygodni zanim odrosły pierwsze włoski, myślę że jeszcze nie jeden raz wypróbuję te rozwiązanie :) 

1 komentarz:

  1. No faktycznie produkt wygląda ciekawie. Będę musiała wypróbować, bo sama wciąż błądzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥