poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Ziaja | maseczka z glinką szarą

O Ziaji pisałam nie jeden raz. Również nie jeden raz marka ta okazała się być topową wśród polskich producentów naturalnych kosmetyków. Od pewnego czasu zmagam się z przetłuszczającą się skórą twarzy, dlatego też staram się ją regularnie oczyszczać. Sięgałam po różne peelingi, żele do mycia czy maseczki. Dziś wybór padł na jedną z nich, mianowicie Ziaja, maseczka oczyszczająca z glinką szarą, która przeznaczona jest do skóry mieszanej, tłustej oraz trądzikowej. Wydaje się być idealna dla mnie :)


Producent zapewnia, że regularne stosowanie maseczki, a więc 2-3 razy w tygodniu ma zmniejszyć widoczność rozszerzonych porów. Glinka szara jako główny składnik razem z krzemem ma za zadanie normalizować pracę gruczołów łojowych. Jednak maseczka wzbogacona jest także o składniki łagodzące, takie jak prowitamina B5, która aktywnie nawilża i regeneruje skórę. Alantoina zmniejsza z kolei skłonność do powstawania podrażnień. Kompleks proteinowo - cynkowy chronić ma przed nadmierną utratą wody.


Jeżeli chodzi o stosowanie to starałam się używać maseczki regularnie i zgodnie z zaleceniami producenta, nałożenie na skórę twarzy i szyi maseczki oraz zmycie jej letnią wodą po 10-15 minutach. Nie ukrywam jednak, że trzymałam czasem maseczkę trochę dłużej :)

Podsumowując moją przygodę z tą maseczką, chociaż właściwie jestem pewna, że kupię kolejne paczuszki tego produktu, to jest bardzo zadowolona z efektów. Przede wszystkim kosmetyk jest ogólnodostępny i tani. Cena jednorazowej maseczki to około 5 złotych, a więc jest bardzo korzystna i mogę ją zaliczyć do jednej z tańszych, które używałam. Działanie maseczki Ziaja co najważniejsze nie jest chwilowe, moja cera się uspokoiła i czuje że jest ukojona. Zazwyczaj używam ją na noc, dzięki czemu wygładza ona cerę, a po umyciu wygląda ona świeżo i promiennie. Jeśli chodzi o wydajność to zazwyczaj starcza ona na jedno użycie, jednak przy cieńszych warstwach można opakowanie zużyć na dwa razy. Zmywanie również przebiega bezproblemowo, maska ma konsystencję kremową i nie zasycha :)

3 komentarze:

  1. You are looking here elan sector 82 new launch set out on an unmatched investment adventure with Sector 82 Gurugram's crown jewel Elan Imperial.Elan 82 Mall is not just a top shopping destination; it's also a sanctuary for investors, providing an ideal balance of strategic advantages, architectural grandeur, and lucrative returns for more details contact us today-8080801676.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥